• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : چرا کسي حاشيه نميزند؟!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 5 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمدي 
    سلام. سوال من اين بود که :
    حتما عکس ها و فيلم هاي بالا رفتن دانشجويان از ديوار سفارت، چشم بند زدن به گروگا نها و ... را ديده ايد. به نظر من سازنده فيلم نيازي به اغراق يا دروغگويي در فيلم نداشته چون ما خودمان قبلا زحمت کشيده و برايش سوژه مورد نظرش را فراهم کرده ايم.
    من هم مثل شما قبول دارم که ساخت اين فيلم در شرايط کنوني بي هدف نبوده است. اما به هر حال اين کاريست که مردم ما در زمان انقلاب انجام دادند و طرف مقابل هم آنرا به تصوير کشيده است. شما که نميخواهيد بگوييد چرا ايشان اين کار را انجام داده اند؟
    پاسخ

    سلام. با اين که نياز به سياه‌نمايي و دروغ نداشته (به نظر شما)، ولي سؤال اين است که چرا سياه‌نمايي تا آن حد بوده که صداي گروگان‌گيرها هم درآمده؟! رفتار دانشجويان خط امام در هنگام تسخير لانه جاسوسي با گروگان‌گيرها به اعتراف بسياري از آنها کاملا انساني و اسلامي و محترمانه بوده است. ترديد نيست که استکبار در پي آن است که انقلاب ما را که بر اساس انديشه روشن بوده، به عنوان يک حرکت خشن و فاقد منطق و مخالف همه اصول انساني نشان دهد. همه توطئه در اينجاست. اين تصوير باعث شده که برخي مهمانان اروپايي و امريکايي ايران حتي در سال جاري با کيف صابون و شامپو وارد ايران شوند که خودم اخيرا چند نمونه را ديدم! برادر عزيز، خوش بيني حدي دارد. ممنون از اعلام نظرتان.