• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : اهل مطالعه بخوانند
  • نظرات : 2 خصوصي ، 8 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمدي 
    1- با فرض صحت ادعاهاي دکتر حداد عادل، بايد گفت حالا طعم نوشته هاي تلخ و گزنده و بدون مدرک حسين شريعتمداري برايتان کمي روشن شده همو که هر روزه در روزنامه رسمي خودش زهر در قلمش ميريزد و به جان مخاطبش تزريق ميکند.
    2- با توجه به بند مربوط به انتخابات، جناب حداد عادل قبول دارند که در انتخابات جمهوري اسلامي امکان تقلب وجود دارد؟ چون تا آنجا که يادم مي آيد پس از انتخابات 88 ايشان و دوستانشان صريحا مي گفتند که مکانيزم هيئت هاي اجرايي و نظارت در انتخابات جوري طراحي شده که اگر هم بخواهند نمي شود تقلب کرد!!! و حتي کار را به جايي رساندند که گفتند اين کارها تهمت به افراد خدومي است که سي و دو انتخابات مختلف را بدون هيچ مشکلي برگزار کردند. الان بنده برام سوال ايججاد شده که اگر اصلاح طلبان افراطي در مجلس ششم تقلب کردند و توانستند چطور اصولگرايان افراطي دور و بر احمدي نژاد نتوانند؟؟؟
    پاسخ

    سلام. فرق اين انتخابات با آن انتخابات آن است که در ادامه سيستم انتخابات، آن دوره، اصولگرايان اصرار بر بازشماري داشتند که کار به اينجا رسيد و اين دوره، برخي ديگر، اصل بازشماري را قبول نداشتند و بازشماري نشده، درخواست ابطال داشتند. البته قبول داريد که بازشماري هم جزء مکانيزم است؟!