• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : تلنگري براي بيداري!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 8 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمدي 
    ضمنا همانطور که قبلا هم گفته بودم اين تازه شروع رسوايي اصولگرايان است. يا بايد به باجخواهيهاي احمدي نژاد تن در دهند يا مثل برادران لاريجاني (جواد در مورد زمينهاي ورامين و فاضل در مورد درخوات رشوه) رسوا شوند.
    در پايان خيلي جالب است يادآور شوم در حکومتي که قرار بود طبق گفته رييس مذهب جعفري، بر دهان مداح و چاپلوس خاک پاشيده شود، روزنامه نگار و نويسنده منتقد، به جرم عامل استکبار و غرب و هزار ادعاي ثابت نشده ديگر زنداني و شکنجه ميشود. يا معترضين انتخابات که هنوز در دادگاه مجرم شناخته نشده اند تصاويرشان به عنوان اخلالگر از صدا و سيما پخش ميشود اما همان چاپلوس و مداح اگر جنايت هم بکند - مرتضوي=کهريزک- سعيد عسکر=ترور - يا دزدي و اختلاس - مجرمين سه هزار ميليارد معروف يا پرونده بيمه (خيابان فاطمي) يا اختلاس شستا و ...- آزادانه پست و مقام دولتي يا نظامي هم ميگيرند يا نهايتا به صورت الف-م يا م.ر خوانده ميشوند و بعد از مدتي هم افکار عمومي يادشان ميرود و ... و حزن انگيزتر اينکه آقاي مرتضوي پس از چهارسال از وقايع کهريزک زماني دستگير ميشود که قاعده بازي حفظ اسرار بين اصولگرايان را رعايت نکرده انهم توسط نهادي که توسط برادر فرد متهم به رشوه خواري اداره ميشود.
    بله جناب نويسنده وبلاگ! اين شانس را داريم که در همين زمان قضاوت شويم نه در طول تاريخ.
    پاسخ

    سلام. همه آنچه گفتيد با تفاصيلش در دوران اصلاحات هم بود و هم اکنون نيز در ميانشان هست؛ در اين خصوص فرقي ميان اصولگرا واصلاح‌طلب نيست. البته با نهايت تأسف!