• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : تلنگري براي بيداري!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 8 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمدي 
    بسيار عالي بود جناب نويسنده. به اين ميگن عدالت و انصاف علوي در قلم.!!!!!
    1- دوران خاتمي از قبل از دوم خرداد هفتاد و شش همراه بود با سنگ اندازي هاي اصولگرايان و برخي از نهادهاي حاکميتي (از کارناوال عاشورا بگيريد تا تبليغات مسموم کيهان و ديگر اصولگرايان مدعي به طوريکه حتي شخص آقاي جنتي که بايد قاعدتا به خاطر جايگاه حقوقيش حداقل در ظاهر بيطرف باشد به ايشان و دولت و اصلاح طلبان حمله ميکرد.) اما دوران احمدي نژاد از همان قبل از تير 84 همراه بود با همراهي تمامي نهادهاي حاکميتي و تبليغي (از تبليغات براي ايشان توسط بسيج و سپاه گرفته تا بسيج همه امکانات ممکنه توسط نهادهاي حکومتي براي ارائه تصويري خاص از احمدي نژاد به طوريکه آقاي جنتي که قاعدتا بايد بيطرف باشد ايشان را هديه الهي ناميدند.)
    با دو مقدمه فوق خواهش ميکنم انصاف بدهيد خاتمي بيشتر حق داشت که کنترل خود را از دست بدهد و مدارکي که قاعدتا به دليل جايگاه رياست جمهوريش (حداقل در وزارت اطلاعات) داشت را بي پروا رو کند يا احمدي نژاد؟ چرا عليرغم همه ردصلاحيتهاي گسترده توسط شوراي نگهبان، خاتمي يکبار هم ادا و اطوارهاي احمدي نژاد را در نياورد؟
    بگذاريد خيالتان را راحت کنم، اگر شما دفاع از حقيقت را تعصب ميناميد مختاريد. قرار بود تاريخ قضاوت کند اما گويا دست تقدير هم از اين بي انصافيهايتان به تنگ امده و هنوز دوران طلايي ايشان به پايان نيامده دارد هم خودش را رسوا ميکند و هم مدعيان اصولگرايي را.
    فيلم برادر آقاي لاريجاني روي يوتيوب موجودست ميتوانيدبا ف*ل*ت*رشکن مشاهده اش کنيد. البته اگر نميترسيد از ارادتان نسبت به رفتارهاي ريپلماتيک آقاي لاريجاني کم شود ....
    پاسخ

    سلام. سؤالي که مي‌خواهم منصفانه جواب دهيد: آيا شما را هم مي‌توان به جرم برادرتان محاکمه کرد؟ در مورد رفتارهاي بچه‌گانه رئيس جمهور، هم در محافل خصوصي عرض کرده‌ام و هم علني گفته‌ام که جناب خاتمي در طول دوره‌ رياستش قطعاً کمتر از جناب احمدي‌نژاد چنين برخوردي داشت. انصاف را ببين برادر! ممنون ازحوصله شما و نکاتي که مرقوم فرموديد.