• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : بازگشت مرتضوي از پنجره
  • نظرات : 1 خصوصي ، 9 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمدي 
    درست نيست که نقدهاي منصفانه را به حساب اين بگذاريد که يک اصلاح طلب آنرا بيان کرده اولا به قول خودتان به ما قال نگاه کنيد نه به من قال دوما بر فرض قبول! نامه 50 اقتصا ددان چند سال پيش يادتان هست؟ در بين انها توکلي و مومني اصولگرا تا اساتيد بيطرف دانشگاهي وجود دارند. از لحاظ فرهنگي هم هميشه داد اصولگراها بلندتر از اصلاح طلبان بوده. از لحاظ بين المللي هم که چه ما بگوييم چه نگوييم انزواي سياسيون ما (نه به خاطر تحريم بلکه به خاطر کج سليقگي دستگاه ديپلماسي ) مشخص و واضح است. اگر هم دستي در بازار کسب و کار داشته باشيد اوضاع داخلي بازار دستتان مي آيد. با همه اينها کاش به قول عزيزي حالا که اينهمه هزينه داده ايم يک چيزي در وجود خودمان بود که بهش افتخار کنيم و آن معنويت سابق است. متاسفانه اخلاق را هم واگذار کرده ايم دروغگويي و دور زدن قانون و وعده سرخرمن دادن در بين خاص و عام رواج پيدا کرده. به قول رهبري "نهضت چاپلوسي" و ريا هم که الا ماشاأ ا...
    بازهم ميتوانيد بگوييد اينها را يک اصلاح طلب نوشته، چه اصلاح طلب چه غير آن اين واقعيتي است که اگر خود حکومت نخواهد باورش کند مردم به او مي باورانند. (داستان نواره ارتشبد ازهاري رو که يادتونه؟!)
    پاسخ

    سلام. كار خوبي است كه نقدهاي موردي بيان شود؛ نه اين كه كلي گويي كنيم؛ موارد خوبي بيان فرموديد اما در مقابل دست طرف مخالف هم از اين جور چيزها كم نيست. موفق باشيد.