• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : دو برگزيده ويژه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 15 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمدي 
    بله! دادگاههاي ما عادلانه است و فقط با سند و مدرک محکوم ميکنن. به عنوان نمونه ميتوان عکس شطرنجي شده متهمين به قتل را در روزنامه ها مقايسه کرد با پخش فيلم محاکمه متهميني که هنوز حکم قطعي برايشان در حوادث بعد از انتخابات صادر نشده بود و ممکن بود تبرئه شوند - مگر اينکه کساني قبل از محاکمه ميدانستند که دادگاه آنها را مجرم تشخيص ميدهد و دادگاهها صوري بوده است- انهم با دمپايي و لباس زندان و حالتي بسيار تحقير کننده که من يکي را به ياد دادگاه حضرت علي و يهودي مدعي زره ايشان انداخت.
    از همينجا ميفهميم که دادگاهها کلا و فقط بر اساس ادله و اسناد و مدارک کار ميکنند و آقاي شرسعتمداري هم فقط مدرک ارائه ميکنند!!!!
    راستي بعد از اين همه جواب و پرسش مشخص نشد بالاخره ايشان که طي اين چند سال ميگفتند اصلاح طلبان کمک ميلياردي از سعوديها دريافت کردهاند حالا چرا حرفشان را عوض کردند و ميگويند به علت مشکلات بانکي اين پول نرسيده؟ و آيا جوابگوي هجمه سنگين تهمتهايي که طي اين سالها کيهان نويسان و سايت هاي هم رديفش با استفاده از اين اتهام وارد کردند، خواهند بود؟ آيا يک عذرخواهي خشک و خالي خواهند کرد؟
    اگر همه مدعاهاي ايشان اينقدر مستدل و داري مدرک باشد که ....
    پاسخ

    سلام. بخش اول نوشته شما مربوط به احکام دادگاه‌ها نبود؛‌ بلکه اشکال به پوشش خبري بود و طبعاً با رأي متفاوت است. تفصيل نظرم درباره ادامه نوشته شما، همان چيزي است که در پاسخ يادداشت جناب هاتفي نگاشتم. پوزش از اينکه شما را به خواندن آن در ذيل همين يادداشت ارجاع مي‌دهم.