• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : دو برگزيده ويژه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 15 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + هاتفي 
    بنده همان مقدار پذيرشي که جنابعالي ادعا ميکنيد را هم نپذيرفته ام و منتظر روزي هستم که آقاي شريعتمداري بيايد و بگويد ببخشيد يه خوابي ديده بودم و صبح بر مبناش يه داستان علمي تخيلي نوشته بودم. گرچه فکر کنم همون موقع هم وزارت ارشاد به خاطر بهترين داستان تخيلي جايزه جلال آل احمد رو به ايشون تقديم خواهد کرد.
    مصونيت آهنين که ايشون دارن همه جوره دروغي رو ميتونن بگن و بعد فوقش بعد از دو سال که کلي از دروغشون استفاده تبليغاتي کردن بيان به راحتي حرفشون رو محترمانه پس بگيرند.
    پاسخ

    سلام. يک نکته خيلي جالب درباره ايشان (آقاي شريعتمداري) وجود دارد و آن اينکه ادعا مي‌شود که حرفهايش دروغ است. در دوران اصلاحات و بعدش، اصلاحاتي‌هاي بسياري از ايشان شکايت کردند و در دادگاه با اسناد غيرقابل انکار مواجه شدند. به گونه‌اي که تصميم گرفته‌اند شکايت نکنند؛‌ چون اسناد جديدتري رو مي‌شود. اصولگراياني که مدعي پاکي خودشان هم بودند همين شد. نمونه‌هاي بسياري وجود دارد که مي‌توان مطرح کرد. لذا بهترين دفاع را در آن ديدند که ادعا کنند مصونيت آهنين دارد؛ اما نه عزيزم، مصونيت آهنين در دادگاه، با سند است. اما اجمال نکته جالب، همين بود که عرض کردم. لذا نوکري بيگانه برچسب بسيار بدي است؛ چرا شکايت نمي‌کنند تا محکوم شود؟!