• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : دو برگزيده ويژه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 15 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + هاتفي (شاهد از غيب رسيد) 

    حسين شريعتمداري: مشکل بانکي مانع رسيدن پول عربستان به سران فتنه شد

    جمعه, 15 دي, 1391

    چکيده : عربستان پول را براي سران فتنه فرستاد ولي مسائل بانکي مانع از آن براي انتقال به ايران شد!


    حسين شريعتمداري گفت: عربستان پول را براي سران فتنه فرستاد ولي مسائل بانکي مانع از آن براي انتقال به ايران شد!

    به گزارش کلمه، نماينده ولي فقيه در موسسه کيهان در مراسمي به مناسبت 9 دي در يزد اين موضوع را اعلام کرد در حاليکه پيشتر از تريبون هاي مختلف ادعاي دريافت اين پول موهوم از ملک عبدالله، مورد جنجال و هياهوي اقتدارگرايان شده بود.

    وي بدون توضيح اينکه عربستان براي پول فرستادن به فتنه گران آيا راهي غير از مبادله بانکي نداشته است، با خيال راحت از عدم پي گيري حقوقي اتهام زني هاي خود، اين ادعا را مطرح کرد. قوه قضائيه نيز تاکنون متهمان اين اتهام زني را به محالکمه نکشيده تا بالاخره ادعاي خيانت رهبران جنبش و به قول آنها فتنه يا تهمت زني امثال شريعتمداري، مشخص شود.

    وي در بخش ديگري از سخنانش اظهار داشت: احمدي نژاد در زمينه هايي که پيرو اصلاح طلبان بوده، دچار خطا شده است.

    مديرمسئول کيهان همچنين در واکنش به بحث ها مبني بر منظور امام از عبارت «ميزان، حال فعلي افراد است» گفت: اين عبارت براي افرادي مطرح شد که سابقه خوبي داشته اند.

    علي يونسي در مصاحبه اخير خود درباره اين جمله امام گفت: «ميزان حال فعلي اشخاص است» يعني بسياري از اين افرادي که الان هستند ممکن است در زمان شاه ضعف‌هايي داشته‌اند اما الان همين که مردم تظاهر مي‌کنند که قانون‌مدار هستند و ملتزم به قانون هستند کافي است که متاسفانه امروز اين «ميزان حال فعلي افراد است» دارد يک تفسير بدي مي‌شود. يعني کساني که شاخصه انقلاب هستند به خاطر تفسير نادرست از کلام امام طرد مي‌شوند. اين جمله امام يک جمله حقوق بشري است، اما حالا امروز تبديل به جمله‌اي شده است که عليه انقلابيون اصيل و شهروندان و عليه کساني که انتقاد مي‌کنند، استفاده مي‌شود.

    برخي هم امروز از اين جمله امام براي رد بسياري از کانديداهاي مجلس تفسير نادرست مي‌کنند‌ و متاسفانه با استناد به گزارش‌هايي بي‌اساس و بي پايه، هزاران نفر از کساني که دلشان به انقلاب و مردم گره خورده است را رد مي‌کنند‌. در زمان وزارت‌ام، در همين خصوص با آيت‌الله جنتي درگير بودم. آيت‌الله جنتي به گزارش‌هايي که قبل از من از وزارت اطلاعات گرفته بود -گزارش‌هايي که غالبا به اثبات نرسيده بودند و صرفا در حد خبر بودند- استناد مي‌کرد.


    پاسخ

    سلام. اگر تا اينجاي صحبتهاي آقاي شريعتمداري مورد قبول شما باشد، پيشرفت بسيار خوبي است.