• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : دو برگزيده ويژه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 15 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + هاتفي 
    سلام
    اول- جناب نويسنده گويا خيلي ذوق کرده اند که مثلا مچ اصلاح طلبان را گرفته اند اما جناب آقاي نويسنده، اصولا از خود شماها بالاي منبر شنيديم که يکطرفه به قاضي نرويم و حرفهاي طرف مقابل را هم بشنويم کاش روايت آقاي تاجزاده در سايت کلمه موجود است را هم مي خوانديد تا اينگونه ذوق نکنيد. به خصوص اينکه اقاي محسن هاشمي خود ذينفع در يکطرف است.
    دوم- صداقت همسر آقاي رضا خاتمي قابل تقدير است ضمنا ايشان همان موقع هم از برداشتهاي مختلف از اصلاح طلبي گفته بودند. فرض را بر اين ميگذاريم که اصلاح طلبان نخواستند با شفاف سازي تعداد محدودي از طرفداران را که شايد يکدرصد از آرا نبودند را از دست بدهند.
    اما الان اصولگرايان در قضيه دولت احمدي نژاد همان تجربه را دارند تکرار ميکنند با اين تفاوت که اگر در دولت اصلاحات درصد کمي از طرفداران، دنبال آزاديهاي ظاهري مثل حجاب و روابط دختر و پسر بودند و در بقيه موارد بدون پناه گرفتن پشت اصول و اعتقادات مردم حرفشان را ميزدند،اينبار دولت اصولگرا اصل نظام را با ايستادن مقابل ولايت فقيه و تضعيف جايگاه آن و ايجاد بحرانهاي سياسي و اقتصادي تهديد ميکند و البته نهيبهايي که اصلاح طلبان دريافت ميکنند را دريافت نميکند!!!!
    پاسخ

    سلام. 1. جالب است که خانواده آقاي هاشمي گوشت قرباني اصلاح‌طلبان هستند؛ گاهي در ليست انتخابات تهران، راهش نمي‌دهند و گاهي، اصلاح‌طلبان فرزندان معنوي ايشان هستند!2. درباره درصد ريزش آراي اصلاح‌طلبان پس از شفافيت خيلي خوش‌بين آمار داديد و فقط جناح ضد انقلاب را از ريزشها دانستيد. اگر شفافيت بود، بسياري از کساني که به عنوان خط امام رأي دادند ريزش داشتند و آن وقت آمار غير از آنچه بود که شما نوشتيد. 3.راستي قضيه اخلاق که شعارش گوش فلک را کر کرده چه مي‌شود؟! براي به رياست رسيدن اين گونه کلاهبرداري در قالب ادعاي عدم شفافيت در مذهب اصلاح‌طلبان مجاز است؟!