• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : تحصيل تمام وقت!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 12 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمد علي ادبي اردکاني 
    سلام. ممنونم از پاسختون و همچنين ارائه ي نظرتون. اميدوارم هميشه با مسايل اينگونه برخورد کنيد. و نه به ديد زاويه دار و سياسي. چون به نظرم يک فرد حقيقت جو و حقيقت نگر و صد البته "حقيقت گو" در بين مردمِ "مجازي" ؛بيشتر مورد پسند است. وگرنه در همين فضاي وبلاگي و مجازي شهرمان؛ بسياري از وبلاگ ها هستند که بعنوان بولتن هاي سياسي عمل مي کنند. که به نظر من درست نيست.اين نظر شخصي من بود جناب شيخ! (البته نصحيحتي هم به دوستانتان بکنيد!!)
    بله. در زمان دولت سازندگي. دوران رياست جمهوري حجت السلام والمسلمين علي اکبر هاشمي رفسنجاني.
    اينجا چند مسئله مطرح ميشود:
    1- در ان زمان شايد فردي مناسب تر و شايسته تر و با تحصيلات تر از ايشان نبوده که احمدي نژاد را به اين سمت منصوب کرده اند. (که بعيد به نظر مي رسد.)
    2- خود جناب احمدي نژاد بايد کمي انصاف به خرج مي دادند و اين سمت را قبول نمي کردند تا مجبور نباشند پايان نامه ي دکترايشان را آقاي بهبهاني (وزير راه سابق) برايشان تهيه کنند! (که اين بند هم منسوخ است چرا که کمتر انساني از گرفتن سمت و مسئوليت هاي بزرگ؛ بدش مي آيد.)
    3- و البته و صد البته جالب تر اينجاست که چگونه ايشان با اين همه سمت؛ به عنوان استاندار نمونه از طرف آيت الله رفسنجاني انتخاب مي شوند!؟ البته وظيفه ي نظارت بر کار استاندارن و فرمانداران بر عهده ي مشاورين و معاونين و برخي از افراد منصوب رياست جمهوري است؛ اما اين بهانه اي نمي شود که ما کوتاهي رييس جمهور وقت را ناديده بگيريم!!!! (اليته اين يک نقد است.)
    پاسخ

    سلام. تاکنون در فضاي سياسي کشور، حزبي عمل نکرده‌ام و تلاش کرده‌ام شخصاً‌ به نتيجه برسم؛ نقدهايم را هم بدون در نظر گرفتن توابع سياسي آن، همواره صريح گفته‌ام. خدا کمک کند و دعا کنيد تا تهديدها و تطميع‌ها همچنان مؤثر نباشد. مخالف هر گونه توهين به مخالفين سياسي بوده و هستم و توهين را نشانه کم‌ظرفيتي فعاليت سياسي مي‌دانم. موفق باشيد.