• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : حکم فيس بوک
  • نظرات : 1 خصوصي ، 22 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمدي 
    1- راهپيمايي بر عليه خاتون در قم؟ نه در آنزمان پوشش خبري داده شد نه الان با سرچ اينترنتي توانستم لينکي پيدا کنم خواهشمنداست اگر لينک خبر را داريدبگذاريد. ضمن اينکه در زمان خاتمي کفن پوشان چندهزار نفري با سخنراناني نظيرآقاي مصباح و احمدخاتمي و... تشکيل ميشد. احتمالا مقياس راهپيمايي که ميفرماييد کوچک بوده کهمورد توجه نبوده.
    2- اختلاس هنوز هم مشکوک و سياسي کرباسچي که هنوز هم که هنوز است مردم تهران خود را مديون او ميدانند با بزرگترين اختلاس تاريخ دنيا قابل قياس نيست.
    3- در مورد مقايسه وضعيت اقتصادي دوره خاتمي و احمدينژاد هم عاقلان دانند. به قول آقاي رضايي گراني وتورم چيزيست که مردم بار آنرا بر گرده هاي خود حس ميکنند قضاوت را به خوانندگان وبلاگ واگذار ميکنم. چون به قول مير حسين عزيز برخي از آقايان ميتوانند با سفسطه و البته پررويي ماست را سياه جلوه دهند.
    4- هنوز هم فکر ميکنيد که آقاي احمدينژاد کسي است که اشتباهات سيستمي ندارد؟ عيبي ندارد نهايتا تايکسال ديگر متوجه خواهيد شد. گرچه برخي دوستان شما الان مدتهاست که فهميده اند چه بازي بزرگي خورده اند. اينرا هم به زمان واگذار ميکنم اما مطمئن باشيد ضربه بزرگي که اين فرد به حيثيت نظام(سياسي، اقتصادي و حتي فرهنگي) زد حساب شده و سيستماتيک بود.
    بنده ديگر اين بحث را ادامه نميدهم چون شما در مورد مقايسه مشکلات اين دوران و دورانخاتمي مقياس وبزرگي مشکلات رادر نظر نميگيريد ودرواقع خودرا به خواب زده ايد.
    پاسخ

    سلام. خبر از اخبار و لينکهايش ندارم، اما اصل آن را با چشم ديده‌ام. کفن‌پوشان مورد اشاره شما در واکنش به توهين صريح به علما و مراجع بود که در دوران احمدي‌نژاد سراغ نداريد! کسي منکر اقدامات مفيد کرباسچي نيست؛ همچنان که اقدامات مفيد افراد درگير در اختلاس اخير جاي انکار ندارد؛ اما هر کس بايد پاسخگوي کار غير قانوني‌اش هم باشد. وجود اقدامات مفيد دليل نديدن اختلاس و کارهاي غيرقانوني و رشوه نمي‌شود. درباره وضعيت اقتصادي حتما توجه داريد که نقش عمده قانون هدفمند کردن يارانه‌ها در گراني قابل انکار نيست؛ قانوني که تيم اقتصادي آقاي خاتمي به صراحت اعلام کرد شجاعت اجرايش را نداشته است! و البته هر کسي خود را عاقل مي‌داند و هيچ کس ادعا نمي‌کند ماست من ترش است! من شخصا قائل به اشتباه سيستمي دولت اخير نيستم، اما درباره سوالات من هم پاسخي مطرح نکرديد. چرا از احوال افرادي که نام بردم و کارهايشان نگفتيد؟! چرا صف مرگ موش را نديديد؟! اين که شما نخواهيد بحث را ادامه دهيد، انتخاب خود شماست و بنده به آن احترام مي‌گذارم ولي اگر من چنين جمله‌اي گفته بودم، شايد و شايد، مي‌گفتيد که فلاني کم آورد؟! از مباحث و اعلام نظر شما ممنونم. انشاء الله خدا همه را از خواب غفلت، و از خواب همواره بر حق ديدن خود، ما را بيدار کند.