• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : اعتراض تشريفاتي!
  • نظرات : 4 خصوصي ، 23 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمدي 
    فرموده بوديد: "آيا اين است معناي وجود سخت افزار لازم؟! آن وقت مقايسه کنيد حتي با بودجه دانشگاههاي همان شهر با همان مقياس انساني که صدها برابر در ماه است."
    لطفا قياس مع الفارق نفرماييد بنده به سبب ترددي که در دانشگاه آزاد، علمي کاربردي و ... دارم ميدانم که اين دانشگاهها از محل شهريه اي که از دانشجو ميگيرند حتي سود هم ميکنند حتي آقاي دانشجو رييس جديد دانشگاه آزاد قصد دارد بانکي تاسيس کنند از محل اين شهريه ها و البته گفته اند سود حاصل از اين بانک بابت دادن تسهيلات به دانشجويان مصرف ميشود. در واقع دانشگاه هاي فوق خودگردانند.
    در حاليکه طلاب علوم ديني از محل خمس (بخش سهم امام) شهريه هم دريافت ميکنند و مبلغي که شيعيان ايران و جهان به بيت مراجع سرازير ميکنند از بودجه دانشگاههاي دولتي خيلي خيلي بيشتر است. . .
    پاسخ

    اول اين که ادعا مي‌کنيد وجوهات چندين برابر بودجه دانشگاههاي دولتي است خيلي عجيب است! لابد سند و شاهد هم داريد. ثانيا شهريه در عالي‌ترين سطح طلاب که معال دکترا باشد حدود چهارصدهزارتومان در ماه است که از حداقل حقوق کارگران هم کمتر است. ثالثا اين شهريه براي همه کساني که بيايند حوزه فراهم است با اين وجود چرا طلاب به فکر استخدام و خروج از سيستم شهريه هستند؟ رابعا دانشجوي دانشگاه آزاد از ديپلم تا دکتري حداکثر هشت تا ده سال سال شهريه مي‌دهد و شهريه اين سالها را در استخدام طي کمتر از سه سال جبران مي‌کند. اما در حوزه تازه پس از حدود بيست سال تحصيل تازه دکتري مي‌گيرد آن هم در شرايطي که اگر نخواهد استخدام شود همان شهريه چهارصدهزاري را مي‌گيرد در حالي که همه انتظارات يک طلبه از او وجود دارد. راستي ورودي حوزه براي شما و ديگران هم بازه اما .... يک بار حضور در تبليغ تابستاني يا رمضاني در روستاهاي دورافتاده کشور که براي هر روزش شما مأموريت کلان مي‌گيريد و مشکلات پيش رو و مبلغي که پراخت مي‌شود عمق قضيه را بيشتر براي شما فراهم خواهد کرد.