• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : کبريت بي خطر
  • نظرات : 4 خصوصي ، 10 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ميثم 

    بخش دوم:

    در همين فيلم مشکل جوانان اردکان را هم اجرا نکردن کنسرت زنده موسيقي و نداشتن سينما مي داند و اگر اين دو حل شود بسياري از جوانان به زندان نخواهند رفت.

    آقاي تابشايشان چقدر در اين ايام خود را منتسب به حضرت آقا کرد و چقدر خود را مورد تأييد ايشان معرفي کرد؟

    مگر در حوزه اردکان دايي جان خود را که اوضاع و احوالش معلوم است داراي مقامات معنوي بالا ندانست؟ آيا چنين کسي مي تواند اساسا با فتنه مشکل داشته باشد؟

    با اين شرايط شما چگونه بي خطر بودن را نتيجه گرفتيد و از کبريت بودن ايشان گذشتيد، نمي دانم. شايد کم خطرتر از بعضي باشد ولي بي خطر نيست.

    البته قبول ندارم که مجلس بايد يک دست باشد و همه از يک جريان باشند، ولي با تأکيد حضرت آقا، فتنه88 ميزاني است براي سنجش عملکرد انسان ها. مرزبندي با سران فتنه و جريان فتنه يک معيار اساسي است که براي هميشه باقي است.

    شخصا معتقدم رفتار سياسي در شهر ما دو سه سالي است که شروع شده و هنوز به پختگي نرسيده است. گرچه افرادي همانند شما سابقه سياسي طولاني در خارج از شهرستان دارند ولي اردکان فرق دارد با جاهاي ديگر. نمونه اين نپختگي عمومي هم تظاهراتي است که در شهرستان با شعار مرگ بر خاتمي انجام شد و حالا حالاها بايد عده بسياري، تاوان اين ندانم کاري را بدانند گرچه از همان وقت بسياري از اصولگرايان با اين رفتار به شدت مخالف بودند.

    کوتاهي از کساني است که مسئوليت رشد فهم و معرفت و بصيرت مردم را دارند ولي اصلا چنين مسئوليتي را متوجه خود نمي دانند. کار فکري مي خواهد تا بينش مردم اردکان درست شود. انشاء الله آن روز نزديک است.

    شرمنده ام از زياده گويي

    خداوند به همه ما توفيق دهد

    پاسخ

    سلام. فوق العاده متشکرم.