• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : من ديگه حرفي ندارم!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمدي 
    جواب سوال شما محل مناقشه خيلي از فلاسفه بوده است. فلاسفه اي مثل مرتضي مطهري بين تکنولوژي و فرهنگ استفاده از تکنولوژي تفکيک قايل بودند و مي گفتند و برخي هم هنوز ميگويند با وارد کردن تکنولوژي فرهنگ آن الزاما وارد نميشود و ميتوان فرهنگ بومي را بر آن سوار کرد (مثال معروف مطهري بلندگو بود که ميگفت اين بلندگو در غرب براي کنسرتهاي موسيقي ساخته شد اما در شرق ما ازش براي منبر و روضه استفاده ميکنيم.) اما همانزمان مرحوم فرديد و بعدها برخي پيروان مکتب فلسفي ايشان مثل مرتضي آويني با اين نظر مخالف بودند. آنها اعتقاد داشتند که اين تلقي ساده انگارانه است و بهرحال تکنولوژي باعث رسوخ پيش زمينه هاي فرهنگيش ميشود.
    نظر شخصي من به مرور زمان از نظر اول به نظر دوم، نزديک تر شده است. البته هر نزديکي نظري به معني درستي اون نظر نيست :-)
    اينم جواب سوال در متن نوشته شما. حالا خواهشا به بقيه موارد برسيد. ممنون
    + احمدي 
    سوال من اين بود که چه کسي يا کساني اين شخصيت را به کودکان ما معرفي کردند؟ که حالا شهرداري اردکان يا بخش خصوصي در شهرهاي بازي يا توليدکنندگان کيف و لباس از نمادهاي اين افراد استفاده ميکنند؟
    پاسخ

    سلام. ابتدا سؤال بنده که متن اصلي يادداشت بود را جواب بفرماييد که آيا اين دفاع مورد اشاره در متن،‌ منطقي است؟
    + احمدي 
    جناب نويسنده وبلاگ! خواب تشريف داريد يا خود را به خواب ميزنيد؟ حرف شما قبول که خريد اين مجسمه ها اوج بي سليقگي و مخالف فرهنگ ملي و مذهبي ماست. جمع هزينه اين مجسمه ها چند ميليون (کمتر از ده ميليون تومان) شده. چرا شما و همفکرانتان و بيست و سي و ... اون موقعي که صدا و سيماي جمهوري اسلامي هر سه اپيزود اين فيلم سينمايي را خريداري کرد و ميليون ها تومان هم خرج دوبله اش کرد و بارها و بارها هم در صداوسيما و هم شبکه ويدئوي خانگي پخش شد و ميليونها کودک معصوم بارها خود شخصيت زنده فيلم را ديدند و نه مجسمه بيجانش را چيزي نگفتيد؟!!!
    بازهم ميگويم بنده هم با اين کار شهرداري مخالفم اما باورم هم نميشود که شما و همفکرانتان براي خدا اين کارها را ميکنيد. جالبه بيست وسي از صدا وسيمايي خبر نصب مجسمه هاي شرک را توبيخ ميکند کخ خودش تمامي اپيزودهاي اين فيلم کارتوني را با کيفيت فول اچ دي پخش کرده.
    بس کنيد عوامفريبي و سوئ استفاده از احساسات مذهبي مردم را براي مقاصد سياسي
    پاسخ

    سلام. حق با شماست. البته مهم نيست که شبکه خبر پخش کرد، نه بيست و سي. اما بنده در دفاع از عملکرد صدا و سيما در اين موضوع، چيزي ننوشتم و نه در نقد خريداري چنين مجسمه‌اي، فقط و فقط اعتراض من به اين دفاع مفتضح از اين اقدام بود.
    + کمالي 
    حاج آقا خدا شاهده من شبيه فرمايش شما رو براشون گذاشتم ولي طبق معمول زنده باد مخالف من شد و سانسور فرمودند.
    اون بنده خدا هم ولش کنيد سربه سرش نذاريد گناه داره.
    پاسخ

    سلام. من هم ديگه حرفي ندارم.
    + م.م 
    بنده ديگه هيچ حرفي ندارم
    پاسخ

    سلام. خيلي ممنون از همراهي شما