• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : پوزش به پيشگاه قرآن
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    با سلام
    كار بسيار جالبي در اين زمينه انجام دادين تحقيق خوبي هست
    بنده هم در اين زمينه مطلبي رو از ناپلئون منتشر كردم
    ان شاالله خداوند به همه ما توفيق دهد تا بيش از صحبت از قرآن و معارف آن عمل به قرآن را سرلوح تمامي مباحث زندگيمان قرار دهيم
    آمين
    يا حق
    معمول است کسيکه خبري اعلام ميکند منبع خبر را هم ذکر کند درغير اينصورت خوانندگان يا به صحت خبر (خصوصأ اگر غيرعادي باشد مثل اين مورد) شک ميکنند يا حداقل مطمئن ميشوند کسيکه خبر را اعلام کرده از دانش اطلاع رساني و گزارش دهي بسيار بي اطلاع است (يا ميخواهد مردم را عادت دهد هر خبري را به صرف اينکه مطابق نظرشان است فورأ قبول کنند!)
    2. ما مسلمين بايد سعي کنيم هر مطلبي را از روي بررسي و منطق قبول يا رد کنيم. از جمله در مورد ارزشمند بودن قرآن بايد صحت مطالبش را مورد بررسي قرار دهيم نه اينکه به نقل قولي از کسيکه مشهور است اهميت دهيم خصوصأ فردي که مشهور به لشگرکشي ( لذا کشت و کشتار مردم بسياري معروف شده است!) چنين نقل قولهائي بيش از آنکه به باعث تبليغ اسلام گردد باعث تحقير اسلام ميگردد! ما چه نيازي به تمجيد فردي داريم که به کشت و کشتار مشهور بود؟!
    در ضمن به آقاي کوشکنويي بگوييد تعريفشان از تصاوير سکسي را براي ما شرح دهند.مويد باشيد
    پاسخ

    سلام. ما نياز به توصيف او نداريم. عظمت قرآن او را تسليم کرده و اتفاقا همين است که باعث تعجب شده که نويسنده وبلاگ به نوعي ضمني در صدد انکار برآمده است. جمله ناپلئون در همه اسنادي که در متن آمده هست. رفرنس‌هاي اصلي آنها هم در اين کتابها آمده است.
    + کوشکنويي 
    تازه اگر آرشيوش را مشاهده کنيد تصاوير سکسي هم خواهيد ديد آنوقت فرماندار دستور حذف مطلب به حق وبلاگ ديگر را صادر ميکند
    پاسخ

    سلام. آن چيزي که شما گفتيد توفيق ديدن نداشتم!!!