• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : تبليغات مجاني!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمدي 
    احتمالا شما با اتباعي در تماسيد که به نوعي با مراکز اسلامي در قم رفت و آمد دارند و اين جامعه آماري خوبي نيست. علي الخصوص که با توجه به بورس بودن يا برخي منافع مالي و جايگاهي چندان هم نظراتشان قابل استناد نيست.
    پاسخ

    سلام. ممکن است عين همين اشکال در جامعه آماري شما به وجود آيد. ثانيا منظور بنده بيشتر افرادي بود که در خارج از کشور در حال فعاليت هستند؛ گزارشها مستند به آنهاست. با چندين گروه توريست در جاهاي مختلف (غير قم) هم مذاکرات طولاني داشتم.
    + رضاپيري اردکاني 
    سلام دکتر.خيلي هم خوشحال نباش واينگونه اخبار راباعث افتخارندان.
    گراني وتورم کمرمردم راشکسته ومسئولين مهم ترين عامل راتحريم عنوان مي کنند.نوع سخن گفتن مسئولين لشکري وکشوري که براي ديگران خط ونشان مي کشند ومي گويندچنين وچنان مي کنند باعث مي شود سرمنشا اتفاقاتي نظيرترور وکشت وکشتار درسايرکشورها ها را ايران دانسته وحامي تروريست بين الملل تلقي وباقطعنامه هاي جديد تحريم هاراافزايش دهند. مثل اينکه وضع وحال امثال جنابعالي خيلي خوب است که اثرات تحريم رامتوجه نمي شوي .نکند فقط درزمان خاتمي گراني بود والان مملکت گل وبلبل است.
    پاسخ

    سلام. ممنون از حضور و اعلام نظر. نبايد همه قضايا را به هم متصل کرد و از همه چيز ناراضي بود. گراني قابل انکار نيست. مشکل اصلي هم از بي‌تدبيري و لج و لجبازي در تيم اقتصادي دولت است نه چيز ديگري. معيارهاي استکبار دوگانه است به بحرين و سوريه نگاه کنيد. به تعبير قرآن اگر بخواهيم آنها از ما راضي باشند تنها با دست کشيدن از دين و پيروي از آيين‌ آنها ممکن است. وضع و حال ما عين ساير کارمندان (وبه تعبير بهتر حقوق‌بگيران بخش خصوصي) است. تازه پس از سه ماه، به جاي حقوق، مقداري علي الحساب واريز کرده‌اند! نه در دوران خاتمي گل و بلبل بود و نه الان. اين سخن را بايد به طرفداران افراطي دو جناح گفت که فکر مي‌کنند الان گل و بلبل است يا قبلا بود. آيا به نظر شما در دوران آقاي خاتمي، اقتصاد گل و بلبل بود؟! يادمان نرفته که هر مشکل اقتصادي را به پاي ارزان شدن نفت مي‌گذاشتند. رفيق، اقتصاد کار علمي مي‌طلبد و البته رؤساي جمهور هر کدام راه خودشان را مي‌روند. تفاوت جوهري هم با هم ندارند. اگر کسي را ديديد که به فکر حال اقشار ضعيف جامعه بود،‌ سلام خالصانه ما را برسانيد.
    ايام نوراني رمضان المبارك بر شما مباركباد
    + احمدي 
    با توجه به زمينه کاريم وارتباط ورفت و آمدي که با اتباع ديگر کشورها که اکثرا هم از بخش غيردولتي هستند دارم با نظر شما در زمينه طرز فکر آنها در مورد ايران موافق نيستم.
    پاسخ

    از همان نوع ارتباطات را من هم دارم، اما با نتيجه متفاوت!
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ شنبه 31 تير 91 نوشته (تبليغات مجاني عليه ايران!) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام. ممنونم.
    + احمدي 
    ديگه دارم نا اميد ميشم حاج آقا! با استدلال شما گروهک مجاهدين خلق هم يک ابرقدرت است. القاعده هم يک ابرقدرت جهانيست. اينها تبليغات مجاني نيست و هيچکس هم در دنيا خرابکاري يا پرداخت باج به ديگر کشورها را ابرقدرت بودن نميداند. از اساس اشتباه رفته ايد. اين را قبول دارم که تمام رسانه ها جمع شده اند تا تمام خرابکاريها را به ناحق به ايران نسبت دهند اما از اين نسبت دادنها خوشحال نشويد که تبليغات مجانيست اتفاقا اين کار باعث ميشو افکار عمومي دنيا ايران را به عنوان حامي تروريسم دولتي بشناسد.
    پاسخ

    در نا اميدي بسي اميد است؛ پايان شب سيه اميد است! به نظرم اگر ديپلماسي موفقي وجود داشته باشد،‌ به راحتي مي‌تواند از اين تبليغ مجاني استفاده کند. و البته توجه داريد که قدرتمندي يک کشور يک چيز است و باوراندن اين قدرت به ديگران چيز ديگر. آنچه مهم است اين است که ديگران باور کنند که شما مهم و قدرتمند هستيد؛ ولو قدرت واقعي نداشته باشيد. اين است تفاوت مقوله امنيت و احساس امنيت،‌ قدرت و احساس قدرت. و همچنان معتقدم اين تخريبها به نفع ايران تمام شده، اولي‌اش آن است که افکار عمومي دنيا (و نه سياستمداران قدرتمند و حاکم کشورها) ايران را کشوري مي‌دانند که رهبري مبارزه و به چالش کشيدن ابرقدرتها را دارد. اين افتخار، فوق‌العاده ارزشمند است.