• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : ابن الرضا عليهما السلام
  • نظرات : 2 خصوصي ، 9 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مسلم صمدي 

    ممنون از پاسخ گوييتان

    پاسخ

    پوزش از تأخير
    + مسلم صمدي 
    سلام ما چند روز منتظر جواب شما مونديم ولي خبري نشد بي زحمت راهمنايي فرماييد
    پاسخ

    سلام. با پوزش از تأخير. چون چند روزي گذشته بود،‌فکر کردم نياز شما برطرف شده است. بنده اهل تشخيص نيستم که بگويم کدام اعلم‌اند. شايد اصل سؤال هم سوال روشني نباشد. هر دو جزء فرهيختگان حوزه هستند. کتاب هر دو عزيز را ببينيد. مجموعه پرسشها پاسخهاي آيت الله مصباح را هم ببينيد. کتاب ولايت فقيه حضرت امام و کتاب آيت الله معرفت را هم ببينيد. همه اينها مباحث خوبي دارند که با مطالعه آنها مي‌توانيد مقاله‌اي سامان دهيد. باز هم پوزش از تأخير.
    + زمزمه هاي ناخوشايندي از تعطيلي 

    از صبح امروز در ميان مردم زمزمه هايي شنيده شد که نشان از بي مديريتي ديگري در مجموعه شهرداري اردکان بود.

    ايستگاه شماره يک اتشنشاني اردکان که هنوز دو سالي از راه اندازي ان نگذشته و در اين مدت توانسته بود با پوشش کامل بخشهاي شرقي شهرستان بخصوص محدوده کشتارگاه،بلوار وليعصر و مسيرهاي حادثه خيزي همچون جاده چوپانان،از بروز حوادث تلخ و کشته شدن تعداد زيادي از همشهريان و ماشينهاي عبوري جلوگيري کند،به ناگاه و با دستور خلق الساعه شهردار و معاونت شهرداري تعطيل شد.

    اين سوال در بين مردم اردکان مطرح گرديده که چطور شهرداري اردکان با اين درامد ميلياردي و همچنين ضرورت وجود اين مرکز براي شهرستان حاضر به تعطيلي ان شده؟؟

    ايا اين عمل مصداق بارز بي مديريتي و ناچيز شمردن جان و مال مردم از نظر عده اي در شهرداري نيست؟؟

    از شهردار و معاون وي مي خواهيم تا حادثه ناگواري به وقوع نپيوسته که قطعا خون ان بر گردن شما خواهد بود چاره اي بيانديشند.

    + داش 
    به نظرمن در مورد ولايت فقيه علامه مصباح بهتر باشه
    + مسلم صمدي 
    با سلام
    دارم در مورد ولايت فقيه تحقيق مي كنم تا يه مقاله بدم كتاب آيت الله مصباح و جوادي آملي را راجب ولايت فقيه خوندم وليكن الان موندم كه كدومشون صاحب نظرترند يعني مي خواستم بدونم آيت الله مصباح يا جوادي آملي كدومشون اعلم ترند از لحاظ علمي و ... بي زحمت راهنمايي بفرمائيد
    + سالار 
    در جواب آقاي پايدار مبني بر نظراتي که داده بودم و ايشان جواب دادند اين مطلب را نوشته ام(((نويسنده: سالار
    پنجشنبه 11 خرداد1391 ساعت: 17:42
    ....(اينجا جاي مطلب که قبلا در پايين قرار دادم مي باشد.)
    __________________
    فقط توصيه من به شما اين است که حرص زيادي نخوريد. در خصوص اين مسائل در اين فضا با شما بحث نميکنم چرا که اصلا فضاي بحث و گفتگوي آزاد فراهم نيست. يا علي.)))
    نمي خوام قسم بخورم ولي به ولاي علي اصلا حرص نمي خورم فقط نوشتارم جوري که مي خوام محکم نوشته باشم .اگر بحث و گفتگوي آزاد رو قبول داشتي نظر مخالف ميدن بايد تاييد کني و مثل وبلاگاي ديگه اگه حرف ناشايستي داره اونو با نقطه چين يا جاي خالي يا جديدا بوق پر کنيد.شما حاضر به گفتگو نيستيد .چون اعتقادي به شعار زنده باد مخالف من نداريد و بسيار متاسم براي شما که به هيج وجه ديگران رو برابر با خودتون نمي بينيد و فکر مي کنيد که همه کاره و همه فن حريف فقط شماييد .اگه کمي فکر کنيد که ميدونم نمي کنيد مي تونستيد بفهميد که وقتي امام خامنه اي مي گن بصيرت خودتون رو بالا ببريد اين جمله رو به همه و علي الخصوص خواص ميگن و ميگن که شناخت عرصه مشکله .پس بدون که حتي خواص هم دچار مشکل ميشن که حالا چه احمدي نژاد باشه که با بعضي کاراش دل آقا رو به درد مياره يا بعضي (گفتم بعضي)کسا باشن که جام زهر رو تو دوره مجلس ششم به آقا تعارف ميکنن. و اونا حالا شدن زنداني هاي فتنه 88 و يا خاتمي باشه که تو دوره 8ساله ايشون به جاي پيشرفت هسته اي باعث توقف هسته اي ايران با تعليق نيروگاهها شدند.آقاي پايدار متاسفانه تاحالا نتونستم با شما کنار بيام پس خودم رو به طريق آقاي عابدي ساکت ميکنم و ديگر حرفي نمي زنم که به قول آقاي عابدي زمستان خواهد رفت و منتظر بهار مي مانم.به اميد موفقيت روزافزون شما
    لطفا مسجد مارا لينک نماييد
    + سالار 
    در وبلاگ آقاي پايدار نوشته شد الهي که تاييد بشه(آقاي پايدار من حق رو در اختيارد قرار مدن فقط شرطش اينه که پيام من رو تاييد کني که مدونم تاييد نمکني.متن حق شناسي به زبان خودموني(حق اين بود که وقتي کسي نظري در وبلاگ مي گذارد تاييد شود و جاي بي ادبي ها(به نظر شما)نقطه چين شود.حق اين بود که وقتي پاي منافع کشور در وسط است ديگر آب به اسياب دشمن نريزيم(حمايت از فتنه سبز) حق اين بود که وقتي خيمه هاي ابا عبدالله در روز عاشورا سال88 آتش گرفت براي امام حسين(ع) هم که شده دست از لجبازي و سياسي بازي برداريم(انتقاد از کساني که حرمت عاشورا را نگه نداشتند) حق اين بود که در روز 9 دي مطلبي يا عکسي از حماسه مردم را در وبلاگد بگذاري تا بعضي حرفها و حديثهاي پيرامونتان کم شود(امان از کج فهمي)حق اين بود که آقاياني که براي در گذشت بعضي بازيگران و بعضي کارگردانان و بعضي مراسمات چند خطي را مي نويسند براي بعضي مراسم ها و بعضي افراد هم به خود زحمت مي دادند و چند کلمه اي را مي نگاشتند(حماسه 9دي حماسه نبود...)حق اين بود که در مراسم سالگرد 9 دي 89 آقاي نماينده به اتفاق افرادي که در دفترش جلسه بودند قدم رنجه مي نمودند و به مصلا تشريف مي آوردند تا کمي از انتقادات کاسته شود(که اصلا به نظر خودشان مهم نبود چون انتخابات نزديک نبود)حق اين بود که آقاي نماينده حداقل 6ماه يکبار به مسکن مهر سر مي زدند و از مشکلاتي که هنوز هم وجود دارد آگاه مي شدند و براي رفع آن تلاش مي کردند(مگر نفوذ ندارند)و حق بودن هاي ديگري که عکس اينها باطل را نشان مي دهد.

    سلام

    ازمطالب وعکس زيبايي که گذاشتيد بهره برديم

    عيدتون مبارک موفق باشيد

    ياعلي مدد

    پاسخ

    سلام. ممنونم. اعياد شما هم مبارك. التماس دعا