• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : شجاعت اعتراف
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمد 
    با سلام. همانطور که حدس زده بودم شماها خود را حق مطلق مي دانيد وقرار نيست ذره اي به اشتباهات وظلمي که بر حق اين مردم وجوانان کرده اي اعتراف کنيد.لطفا خود را با چند تا داستان وحرف و حديث گول نزنيد. وعده به قيامت...........
    پاسخ

    و انگار که شما خود را حق مطلق نمي‌دانيد! اگر قرآن و روايت گول زدن خود است ما به آن افتخار مي‌کنيم. و قبل از قيامت در همين دنيا به هم مي‌رسيم و احترام هم را هم خواهيم داشت. چرا تصور مي‌کنيم که با مخالف نمي‌توان زير يک سقف در همين دنيا ايستاد. به عقيده و نظر شما احترام مي‌گذارم و از حضور و ابراز نظر شما ممنونم.

    با

    صدقه سلومتي ...

    و

    سايه خودوش ميايه ....

    به روزم

    http://ardakan1391.blogfa.com/

    لينک هم فراموش نشود.


    + محمد 
    با سلام. ميشه لطفا تعداد جوانان اردکاني که پارسال براي ورود به مدرسه علميه اردکان ثبت نام کرده اند را بنويسيد وبعد آن را با سالهاي قبل مقايسه کنيد؟
    پاسخ

    سلام. خبر ندارم. فرض کنيد باب ميل شما و در بدترين حالت هيچ کس ثبت نام نکرده باشد. آيا دليل بر کيفيت عملکرد است؟ حضرت نوح عليه السلام نهصد و پنجاه سال تبليغ کرد، صد نفر هم همراه او نشد. امام حسن عليه السلام به خاطر کمي نفرات مجبور به صلح شد. امام حسين عليه السلام در نهايت نزديک صد نفر به همراهش ماندند. آيا اينها دليل است که العياذ بالله عملکرد درستي نداشتند؟! حق تابع نظر اکثريت نيست برادر عزيز. و اگر هم بر اين موضع باقي هستيد در قرآن خدا فرمود: لکم دينکم و لي دين.
    + محمد 
    با سلام چرا از خودتون شروع نمي کنيد. تو اين چندسال شما وهم لباسان شما کم تصميم اشتباه براي مردم بالاخص مردم اردکان نگرفتيدا؟يک نگاهي اطرافتون بيندازيد ببينيد چگونه جوانان را نسبت به روحانيت و دين بد بين کرده ايد. ما منتظر اشتباهات شما وامثال شما از اين تريبون هستييم يا علي.راستي اگه وجدانت گذاشت نظر بنده را نشون بده.
    پاسخ

    سلام. نظر شما بلافاصله درج شده است. چند مسئول روحاني در اردکان مشغول است که تصميم‌گيرنده باشد؟ ارتباط فعال و پوياي روحانيت جوان شهرستان با جوانان خلاف ادعاي شما را مي‌رساند. اگر منتظريد روحانيت اردکان از همشهري حمايت کند چون همهري است خلاف قرآن است. قرآن حرکت بر مدار تعصب قومي را حميت و عصبيت جاهلي مي‌داند. اگر نمونه معرفي مي‌شد بيشتر با هم مذاکره مي‌کرديم. ممنون از حضور و اظهار نظر شما.

    اردکان شهر افتاب و مهتابهاي بدون سايه

    لينک بفرماييد

    http://ardakan1391.blogfa.com/