سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امروز یکشنبه 29 اسفند ماه، ساعت 4 و 50 عصر افتخار داشتم اولین ماشین در نوار ترافیک باشم بدون فاصله و دقیقاً پشت سر ماشین جمع آوری و حمل زباله شهری؛ و حد فاصل میدان شهدا تا پیچ فاضل را چنین طی کردم!

جالب بود ماشین حمل زباله، بی خیال ترافیک، وسط خیابان لحظه به لحظه، ترمز می کرد و کارگران، آشغالهای دو طرف را بر می داشتند؛ جالب تر، این بود که کارگران، در حال جمع آوری آشغالهای هر دو طرف خیابان بودند! (توجه بفرمایید هر دو طرف خیابان پر تردد حد فاصل میدان شهدا تا پیچ فاضل!)

(اگر شهرداری تکذیب می کند و اگر ممکن است شهردار یا نماینده حقوقی ایشان، شکایت نشر اکاذیب کند، لطفاً قبلاً دوربینهای مسیر را بررسی کنند!)

در شهرهای بزرگ، برای رعایت جوانب مختلف، از جمله بهداشت محیط، حفظ منظر شهری، پرهیز از ترافیک و مسائل متعدد دیگر، ساعت جمع آوری زباله خانگی از ساعت نه شب شروع می شود!

آن وقت در این شهر پر هیاهو و پر کبکبه و پر دبدبه و پر فیس و پر افاده ، در یکی از اصلی ترین خیابانهای شهرش، همه این تدابیر شهرهای کلان، به مسخره گرفته می شود!

آخر کسی نیست به این همه مسئول پرادعا و پرهزینه مدیریت شهری تفهیم کند که آقاجان! این ساعت و این مدل جمع کردن زباله، با کدام هنر و مدل مدیریتی سازگار است؛ اصلاً مدیریت شهری به جهنم! سلیقه هم خوب چیزی است؛ حتی اگر خیلی کم باشد!

اگر مدیریت ندارند، حداقل کمی سلیقه خرج کنند!


نوشته شده در  یکشنبه 95/12/29ساعت  11:24 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]