سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فلکه آزادی یا همان میدان انار بیش از شش ماه در گیر و دار تخریب و نوسازی بود؛ کار ندارم به این که با این همه هزینه، بهتر از اول شد یا نه؟ اما، اگر هدف خرج کردن پول بیچاره بود، حتماً محقق شد!

فلکه شفق، فلکه ای در همان نزدیکی و با متراژی بیشتر از میدان انار، دروازه ورودی به شهر از مسیر یزد است.

شش روزه، خراب و بازسازی می شود! به هزینه ای به مراتب کمتر و سرعتی شبیه معجزه؛ چرا که شاید انتخابات شوراها نزدیک است!

و کار ندارم که در میدانی، سنگ جایگزین جدول سیمانی میشود و در فلکه دیگر، جدول سیمانی جایگزین سنگ می شود! روح پت و مت شاد!

  از این دو موضوع می گذرم که محور اصلی یادداشت حاضر نیست!

نکته مهمتر این که: میدان انار برای زیبایی شهر مهم تر است یا فلکه شفق که کنار پایانه مسافری و وردی شهر از سمت جنوب است؟! فکر نکنم کسی تردید کند که فلکه شفق مهم تر است؛ مگر ...

خب با این وجود، 1. یا این همه هزینه در فلکه انار حیف و میل مال مردم بود؛ چرا که شاید یک صدم آن در فلکه مهمتر شفق مصرف نشد!

2. و یا این که حیف و میلی در فلکه شفق صورت گرفته است؛ چون اگر مخارج میدان انار معقول بود، قطعاً مخارج فکله شفق به خاطر عجله، حیف و میل بیت المال است؛ چرا که برای دروازه ورودی شهر، کاری شایسته و مناسب انجام نشده و احتمالاً شهردار بعدی پیکور به دست به جان بافته های این شهردار در میدان شفق خواهد افتاد!

شاید بپرسید به چه منطقی؟ پاسخ این است: با منطق همین شهردار در تخریب و نوسازی فلکه انار و میدان آیت الله خاتمی و فلکه شفق و...


نوشته شده در  جمعه 95/12/27ساعت  5:2 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]