سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پل عابر پیاده با هزینه کلان از جیب مردم (و ان شاء الله بدون حیف و میل و هزینه نامتعارف و فارغ از رانت و ...)، روبروی دانشگاه اردکان و دانشگاه پیام نور ساخته و نصب شده است. محل احداث پل، مسیر تردد روزانه نگارنده است؛ در مدتی که از نصب پل گذشته، با وجود عبور مکرر و توقفهای متعدد و گاهی طولانی مدت نزدیک پل، ندیدم که حتی یک نفر از پل عابر پیاده عبور کند!

اخیراً برای مجبور کردن دانشجویان به استفاده از پل و جلوگیری از افتضاح مکان یابی نامناسب پل، شهرداری اردکان خلاقیت دیگری در هدر دادن بیت المال به خرج داده و در حال آماده سازی باغچه ها و نصب صفحه ستون برای ایجاد نرده و مانع فیزیکی عبور از عرض خیابان است تا دانشجویان مجبور شوند از پل عابر پیاده عبور کنند؛ شاید از این طریق، افتضاح برنامه ریزی شهرداری پوشانده شود! (فعلاً کارگران مشغول کارند!)

و البته از هم اکنون، معلوم است که این طرح نیز شکست خواهد خورد؛ عابر پیاده، پیاده روی بیشتر برای یافتن مسیری برای عبور عرض خیابان را ترجیح خواهد داد به بالارفتن از این پله ها!

هستیم و شاید باشند که این پیش بینی را هم ببینند! و البته شاید آن وقت راه دیگری و خلاقیت جدیدی برای هدر رفت بیت المال بیابند؛ طرحی نظیر احداث پله برقی!

آقایان محترم! اگر طرح، مکان یابی درست و ضرورت سنجی مناسب می شد، بدون نیاز به این همه هزینه، مورد بهره برداری و استفاده مردم قرار می گرفت و لازم نبود شهروندان را به راهی بکشانیم که مجبور شوند از این امکان شهری استفاده کنند!

 


نوشته شده در  پنج شنبه 95/10/30ساعت  11:18 صبح  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]