سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در بین گفتگوهای موجود درباره عملکرد شهردار در تخفیفهای میلیونی و مجاز بودن یا نبودن آن، نکات بسیار جالبی کشف شد که ان شاء الله در آینده به آن خواهم پرداخت؛ ارسال اسناد و نیزگفتگوهای فراوان تلفنی و حضوری و یادداشتهای فضای مجازی هم به کمک آمده و هرکسی گوشه ای را بیان می کند.

یکی از پاسخهای مطرح شده، به نقد عملکرد شهردار در تخفیف 120 میلیون تومانی آن بوده که این تخفیف، ناشی از قانونی بوده که اطلاع رسانی عمومی نشده و مربوط به تخفیف عوارض املاک تفکیکی طبق ماده 147 است.

جهت اطلاع کسانی که این دفاعیه را باور کردند به عرض می رسانم که طبق اسنادی که فعلاً تصویر آنها موجود است، این تخفیف مربوط به پلاک ثبتی 3787 است. تفکیک آن هم از طریق ماده 147 نبوده و از طریق شهرداری اقدام شده است.

به عنوان نمونه به نامه ثبت شده در دبیرخانه شهرداری اردکان با شماره 5506 / 01 / 1 / 94 به تاریخ 25 / 5 / 94 که تعهد مالکان است، نشان می دهد که افراز از طریق شهرداری انجام شده است و نه ماده 147. (ان شاء الله به زودی مستندات، از طریق کانال تلگرامی تریبون به آدرس https://telegram.me/poorroostaee منتشر می شود )

نتیجه این خواهد شد که اگر مصوبه ای درباره تخفیف ماده 147 وجود داشته، شامل این ملک و عوارض آن نمیشود؛ مگر آن که مصوبه های خصوصی دیگری هم وجود داشته باشد که اطلاع رسانی عمومی نشده است!

و پس از رد دفاعیه قانونی بودن این تخفیف، فعلاً همچنان این سؤال باقی است که مستند شهردار اردکان برای این تخفیف عجیب (بخشش 120 میلیون از 271 میلیون) کدام قانون یا مصوبه است؟ آیا مصوبات یواشکی دیگری هم در شورا وجود داشته است؟


نوشته شده در  دوشنبه 95/8/17ساعت  11:55 صبح  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]