سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حدود هفت سال قبل، زمانی که مدیر گروه اندیشه و حکمت رادیو معارف بودم، برای تأمین برنامه "مکارم خوبان" که پخش درس‌ها و سخنرانی‌های اخلاقی علمای برجسته کشور بود، در استان یزد به مرحوم آیت الله بهجتی "شفق" و مرحوم آیت الله آسید جواد حیدری رسیدم.

مثل بسیاری از بزرگان، این دو بزرگوار راضی به پخش نوارها نبودند؛ همچنان که آیت الله مرحوم حق‌شناس، آیت الله سید جواد کربلایی، حجت الاسلام شیخ اسدالله روحانی و ... راضی نبودند.

توفیق  یافتم که با تلاش بسیار و واسطه کردن افراد متعدد، رضایت این بزرگان را برای پخش درس‌های اخلاقشان در رادیو معارف بگیرم؛ مثلا در دو ماه مبارک رمضان،‌ شرح دعای ابوحمزه مرحوم آیت الله بهجتی پخش شد و بعدها آن مجموعه در قالب سی دی صوتی نیز توسط رادیو معارف منتشر شد.

اما در خصوص مرحوم آسید جواد حیدری توفیق جلب رضایت ایشان را نیافتم؛ فرد واسطی که از طریق صدا و سیمای مرکز یزد هم داشتم، موفق به این کار نشد؛ حتی نتوانستم آرشیوی از این سخنان اخلاقی فراهم کنم تا پس از رحلت ایشان، برای علاقمندان قابل استفاده باشد.

این نکته و خاطره اداری را که هیچ واسطه‌ای در آن نیست و افراد متعددی که درگیر ماجرا بودند شاهدند، فقط برای کسانی نوشتم که بی‌محابا و بی‌تحقیق همه را از دم تیغ انتقاد متعصبانه خویش می‌گذرانند!


نوشته شده در  شنبه 93/4/21ساعت  12:47 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]