سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تقریباً روزی نیست که از جانب مردم، نقدی، سندی، پیشنهادی و حمایتی در نقد عملکرد مسئولان شهری، به نگارنده نرسد! از جانب مسئولان هم غالباً تهدید و شکایت و نق و تهمت و دروغ نثار نگارنده می‌شود؛ پیاده‌نظام برخی مسئولان، هم به جای خود کوتاهی نمی‌فرمایند!

یکی از آخرین نقدهای منطقی و پیشنهادهای سازنده مخاطبان به شرح زیر است:

شهرداری واحدهای تجاری را ملزم به عقب‌نشینی و ایجاد پارکینگ تجاری بر معبر می‌کند!

اما چرا خود شهرداری در ساخت فضاهای سبز و پارک‌ها داخل شهر، پارکینگ بر معبر ندارد؟! مدت توقف مردم جلوی مغازه بیشتر است یا وقتی که مردم در پارک‌ها و فضای سبز هستند؟! علاوه بر این که خطر برخورد وسایل نقلیه با کودکان، جلوی پارک‌ها بسیار زیاد است!

چرا شهرداری با املاک مردم، این چنین دست و دلباز برخورد می‌کند؛ اما نوبت به خودش که می‌رسد، ضرورت وجود پارکینگ را فراموش می‌کند؟!

نمونه‌هایی از پارک‌ها و فضاهای سبز هم نام بردند که فاقد کمترین پارکینگ است؛ پارک سقا در خیابان ابوالفضل علیه‌السلام و پارک محله‌ای خیابان امام جعفر صادق علیه‌السلام دو نمونه است که کمترین جای پارک تدارک نشده است!

این نقد را کاملاً منصفانه دیدم؛ منتظر اقدام یا پاسخ شهرداری هستیم؛ البته اگر شکایت نکنند! (اگر روال جاری شهرداری هم مثل دوران شهردار سابق باشد، شاید چند روز آینده، احضاریه دادگاه برسد دست ما!)


نوشته شده در  چهارشنبه 96/7/26ساعت  5:57 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]