سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساختمان بانک انصار، جلوی سینما هویزه (یا همان بسیج سابق) شاهکار تبعیض اداری در شهرداری است! یعنی باید این افتخار را هم به افتخارات شهردار اردکان اضافه کرد.

و چون شاید، بانک بوده و پولدار، به راحتی قوانین اصلی که سختگیری بیشتری داشته، کنار گذاشته شده و به مدد پول و جریمه و با مقدار بیشتری هم انعطاف شهرداری، قوانین جایگزین اجرا شده است؛ البته شاید در بخشهایی هم خلاف قانون عمل شده باشد!

اول این که این ساختمان بانک، با این که تجاری و نوساز هست، دستورالعمل پارکینگ بر معبر را اجرا نکرده است؛ و به احتمال زیاد، با پرداخت جریمه و با استناد به مفرهای قانونی، این پارکینگ حذف شده است!

سؤال مهم این است که آیا تغییر کاربری پارکینگ به تجاری، روال قانونی خود را طی کرده؟ یا این که با یک دستور ساده شهردار، سر و ته قضیه به هم آمده است؟! و آیا این اغماض شهرداری در همه املاک تجاری شهر به کار گرفته می شود؟!

نکته مهم دیگری که در خصوص ساختمان این بانک وجود دارد و به احتمال بسیار زیاد، غیرقانونی و تعرض به حقوق شهروندان است این که، ظاهراً با دست و دلبازی تمام، شهرداری باغچه کنار خیابان را به بانک تقدیم کرده و به پارکینگ بانک تبدیل شده است!

و اگر شهرداری موافق این کار نبوده، چرا جلوی این کار غیرقانونی را نگرفته است؟!

و اگر این کار برای بانک مجاز است، برای بقیه شهروندان هم مجاز است؟! یعنی همه مالکان تجاری کنار همان خیابان و سایر خیابانهای شهر، حق دارند باغچه کنار خیابان را حذف کنند و به پارکینگ ملک تجاری خود تبدیل کنند؟!

گرچه سابقه نشان می دهد از شهرداری اردکان توقع شفاف سازی، توقع کاملاً نابجایی است، اما انتظار شکایت به جرم توهین و افترا و نشر اکاذیب، کاملاً موجه و معقول و عادی است!

پس با شما خواننده محترم، به انتظار می نشینیم؛ یا انتظار عجیب و نامعقول شفاف سازی از شهرداری، و یا انتظار شکایت از نویسنده به اتهام جرایم پیش گفته!

شاید هم بانک انصار، آبروداری کرد و توضیحی نگاشت با این محتوا که مثلاً مالک نیست و مستأجر است؛ هر چند در اصل این انتقاد به شهرداری، تغییری ایجاد نمی کند!


نوشته شده در  جمعه 96/4/2ساعت  2:12 صبح  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]