سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آن‌چنان‌که در شهر پیچیده، شهرداری اردکان، باوجود بودجه چند ده‌میلیاردی، که باعث تعجب و حیرت شهرداران و شورای شهر سایر شهرهای استان شده، و باوجوداینکه طرح شاخص و ماندگار و عظیمی هم در این مدت در شهر اردکان صورت نگرفته، مع‌الأسف، بدهی سنگینی هم به پیمانکاران به‌جای گذاشته است!

شنیده‌های موثق گزارش می‌دهند که شهرداری اردکان برای کاهش از حجم این بدهی عجیب و لاپوشانی سوءمدیریت مالی خود، قصد دارد چوب حراج به برخی از املاک شهرداری بزند!

و برخی شنیده‌ها حاکی است برخی از املاکی که در چند سال گذشته به اسم طرح‌های شهری خریداری‌شده، در لیست این حراج قرار دارد!

 کسی نیست که بپرسد اگر قرار نبود طرح اجرا شود، چرا این املاک خریداری شد؟! و اگر خرید آن‌ها ضرورت داشته، چرا در روزهای واپسین شهردار و شورای چهارم، در حال حراج است؟!

در طرح این شنیده‌ها، هدف اصلی، هشدار و توجه دادن مردم و منتخبان مردم در شورای پنجم است.

و تذکر مهم این‌که همه این شنیده‌ها به‌اندازه کافی موثق هست و شواهد کافی در اختیار نگارنده قرار دارد؛ چراکه می‌دانم اگر شهردار محترم اردکان، بویی از انتشار اکاذیب و افترا در این نوشته‌ها احساس کند، اندک تردیدی در شکایت از نویسنده به خود راه نخواهد داد! همچنان که این مسیر را قبلاً هم پیمود؛ و البته، به نتیجه‌ای برای محکوم کردن نویسنده نرسید!


نوشته شده در  دوشنبه 96/3/15ساعت  5:39 صبح  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]