بقيه نظر دوم:
"اصل برائت است" در اينجا بسيار بسيار بي ربط است و دليل نا آشنايي شما از شرايط برائته! با يه جستجو ميتوني پيدا کني
اصل، عدم انتساب احاديث نقل شده به معصومينه مگر خلافش ثابت بشه.چون وادي حديث خيلي دقيق است و ما ميخواهيم از حديث واقعي مانند قرآن بهره برداري کنيم.ولذاست که در علم رجال اگر يک راوي از سند حديث ناشناخته بود(ونه ضعيف) آن حديث را کنار ميگذارند و بر طبق آن فتوا نميدهند.اگر تمام احاديث نقل شده از معصومين رو مثل شما صحيح بدونيم و نيازي به آدرس و سند نباشه پس هزاران حديث جعلي که وارد رواياتمان شده را چگونه جدا کنيم و از کجا بفهميم که احاديث ما جزئي از آنها نيست؟
لطفا تحقيق کنيد و سپس جواب دهيد و آدرسها را هم بياوريد.متشکرم