سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قبلاً درباره شهردار اردکان نوشتیم که تحصیل در دوره دکتری، تمام وقت است و اشتغال ایشان به عنوان شهردار اردکان، با قوانین آموزشی کشور در خصوص تمام وقت بودن تحصیل در دوره دکترا، تخلف از قوانین است! (قابل توجه شورای شهر که توجه نکرد!)

شنیدم در جایی، ایشان دفاعی مطرح کرده بود که مرخصی تحصیلی گرفته است! به دوست عزیزی که این خبر را آورد، یادآور شدم که ان شاء الله این دفاعیه دروغ باشد و ایشان چنین چیزی نگفته باشند!

گفت: چرا؟! گفتم چون کسی که از دور دستی بر آتش دارد، می داند این ادعا دروغ است؛ از جمله این که سه یا چهار ترم مرخصی تحصیلی تقریباً در هیچ مقطعی از مقاطع تحصیلی ایران در حالت عادی وجود ندارد!

از آن خبر دفاعیه عجیب گذشتیم و انتساب آن را به شهردار باور نکردیم!

*****

اکنون در دفاع از تخفیف 120 میلیون تومانی، چیز بسیار عجیب تری شنیدم که گویا شهردار در صحن علنی شورا ایراد فرمودند!

آنچه شنیدیم از این قرار است که شهردار محترم به اعضای شورا پاسخ دادند که از اول، عوارض را اشتباه و با مبالغ غیرواقعی حساب کردیم تا با تخفیف 120 میلیونی، به پرداخت اندازه واقعی عوارض منتهی شود! (نزدیک به این محتوا)

قبلاً هم شنیده بودیم که برخی در دفاع از این تخفیف گفته بودند که این پرونده مربوط به مجوز شورا درباره تخفیف عجیب 60 درصدی برای تفکیک از طریق ماده 147 است. البته اسناد قبلی نشان داد که این پرونده ربطی به تفیکیک از طریق ماده 147 قانون ثبت نداشته است.

این دفاع برآورد غیرواقعی عوارض، و تخفیف تا رسیدن به عوارض واقعی را باور نکردیم و صحت انتساب آن به شهردار را مشکوک میدانم.

اما برای کسانی که این دفاعیه را بازنشر می دهند، و اگر واقعاً در صحن شورا، چنین دفاعی اتفاق افتاده باشد، برای اعضای شورای شهر، عرض میکنم:

1. جدول عوارض و منطقه ملک کاملاً مشخص است؛ اعضای محترم شورا از واحد درآمد بخواهند عوارض واقعی را محاسبه کند تا معلوم شود که عوارض برآورد شده اولیه، واقعی بوده است یا نه؟!

2. اگر این ادعا باور شود، از کجا، میتوان، باور کرد که بقیه عوارضی که از مردم و ارباب رجوع دریافت شده و می شود و تخفیفی نگرفته، غیرواقعی و دروغ محاسبه نشده است؟!

3. از واحد درآمد که خط آنها در پرونده موجود است، بپرسند محاسبه قبلی را واقعی انجام دادند یا صوری و غیرواقعی؟!

4. اگر این محاسبه عوارض غیر واقعی واقعیت داشته باشد، کلاهبرداری و تقلب رسمی از یک مسئول اداری نیست؟ کدام قانونی اجازه چنین کاری داده است؟!

5. از واحد درآمد بپرسند آیا دستوری بر محاسبه غیرواقعی از سوی شهردار به آنها رسیده است؟!

6. و اگر بله، چرا کارمند واحد درآمد، در برابر این درخواست خلاف قانون، واکنش و اعتراضی نداشته و مراتب را به حراست شهرداری یا اعضای شورای شهر، اطلاع ندادند؟!

از اینها بگذریم؛ این دفاع چنان عجیب و غریب و مفتضح است، که شخصاً هنوز نمیتوانم به خود بقبولانم که شهردار چنین پاسخی داده باشد!

منتظر اخبار تکمیلی و کسب خبر معتبر درباره دفاعیات جناب شهردار از این تخفیف عجیب هستم.


نوشته شده در  جمعه 95/8/28ساعت  12:44 صبح  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]