سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخیراً برای برخی از همشهریان، پیامکی به این مضمون ارسال شد که نصب تصویر ... بر روی خودرو ممنوع می باشد. در صورت رؤیت مجدد پیگرد قانونی دارد.

فرماندار اردکان، در اقدامی ناشیانه و کاملاً سیاست زده و جناحی، این پیامک را خودسرانه و تحریک آمیز و از همه عجیب تر خلاف فرامین مقام معظم رهبری خواندند! (به نقل از سایت فرمانداری اردکان) جل الخالق؛ این آخری را نفهمیدم به کجا ربط داده یا خواهند داد که خلاف فرامین مقم معظم رهبری است؟!

گویا جناب فرماندار اطلاع کاملی از قوانین ندارند! اگر کسی، خلاف قانون بودن کاری را تذکر دهد، کارش خلاف قانون است؟! قطعاً پاسخ منفی است؛ بلکه کسی که این فرد را به تعقیب قضایی و خودسری متهم می کند، خودسر است!

جناب فرماندار غیربومی شهرستان اردکان استحضار داشته باشند که آن اقدام و تذکر، کاملاً در راستای مسئولیت شهروندی است.

و توجه داشته باشند که تهدید افرادی که قانون را متذکر شدند، یعنی کاری که فرماندار اردکان وعده و تهدید کردند، کاملاً خودسرانه و خلاف قانون است!

جهت تذکر فرماندار اردکان، اگر وقت مرور قوانین را ندارد، ماده 207 قانون راهنمایی و رانندگی را نقل می کنم:

ماده 207- نصب هر نوع علائم و پلاکهای متفرقه و همچنین الصاق یا نصب یا نقش هر نوع آگهی ، نوشته، عکس و نوشتن عبارات و ترسیم نقوش روی شیشه‌ها یا بدنه درونی یا بیرونی وسائل نقلیه بمنظور تجارت، تبلیغ، نمایش و مانند آن ممنوع است.

کاش آقای فرماندار در موضعگیریهای جناحی، این قدر عجول نباشند و قبل از مطالعه و تحقیق کافی، اظهار نظر نفرمایند؛ البته آرزو بر جوانان عیب نیست!

 


نوشته شده در  پنج شنبه 95/5/14ساعت  9:20 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]