سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جناب آقای مقیمی! حضور شما را در شهری که به تعبیر عجیب معاون استاندار "هیچ کسی در آن غریبه نیست!"، گرامی میداریم.

اکنون که در مقر فرمانداری مستقرید و احتمالا به اسناد و سوابق انتخاباتی دسترسی دارید، لطف کنید در پرونده فعلی نماینده شهرستان بگردید و فتوکپی مدرک «لیسانس قبل انقلاب ایشان از دانشگاه تهران» را بیابید و برای دلگرمی و افزایش ارادت دوستداران ایشان، منتشر کنید.

همچنین، اگر بر این لطف بیفزایید و فتوکپی مدرک فوق لیسانس ایشان از دانشگاه تهران را هم منتشر کنید، منت دوچندانی بر دوستداران ایشان خواهید داشت.

همچنین در سوابق بگردید و ببینید «دانشگاه علوم و تحقیقات» در کجای دنیا وجود دارد که ایشان مدرک دکترای خود را از آن جا گرفته اند؟! تا جایی عقل ما می رسد حدس میزنیم مدرک دکتری ایشان از «دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات» باشد!

و البته احتمال می دهیم نوشتن دانشگاه آزاد به عنوان صادرکننده مدرک دکتری، کسر شأن بوده و به جای آن در سایت رسمی نماینده، دانشگاه علوم و تحقیقات به عنوان صادر کننده مدرک دکتری معرفی شده است!

جناب مقیمی! از این که شما را به زحمت می اندازیم، به شدت عذرخواهی میکنیم. ان شاء الله این آخرین درخواست و زحمت ما برای شما باشد.

اگر این زحمت شما به نتیجه نرسید، برای شادی روح مرحوم کردان در این ماه مبارک، به میزان لطف خودتان، حمدی یا صلواتی بخوانید.

 


نوشته شده در  پنج شنبه 95/3/27ساعت  4:20 صبح  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]