سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماشین شهردار اردکان، پلاک شده، نه پلاک قرمز، بلکه پلاک سفید؛ آرم شهرداری هم ظاهراً ندارد؛ که احیاناً در تعطیلات عید، شهردار گران قیمت، اگر با خانواده بازدید پروژه ای رفتند، نگاه تند دیگران در استفاده شخصی از ماشین عمومی، خوشی تعطیلات عید را تلخ کند.

اصلاً بازدید پروژه که شخصی نیست! از تجربه شهرداریها در سراسر کشور می توان بازدید کرد و درس گرفت؛ چه ماشین خالی و چه با خانواده؛ مگر به حال ماشین فرقی دارد؟

حاشا که ما تصور کنیم از ماشین نود میلیونی شهردار، استفاده شخصی شود.

حاشا که ما تصور کنیم همراهی شهردار با نماینده در حدود یک ماه مانده به انتخابات در سفر به روستاهای بخش خرانق، با ماشین شهرداری بوده است.

حاشا که ما تصور کنیم شهردار با ماشین شهرداری به شیراز، رفتند؛ چه برای بازدید اقوام و چه برای ادامه تحصیلات دکتری!

حاشا که ما تصور کنیم آن زمان که آقای همین شهردار با پراید پلاک قرمز دولتی فرمانداری اردکان، حوالی شیراز دیده شدند، برای استفاده شخصی بوده. (اصلش قابل تکذیب نیست؛ چون سه نفر شاهد بودند؛ و فقط، وجه سفر قابل تحریف است؛ که دولتی بوده یا شخصی!)

حتماً مأموریت سختی در شیراز داشتند و اعزام شدند؛ و اکنون که سختی مأموریت شیراز با پراید را درک کرده اند، جز با ماشین مدل بالا نمی روند مأموریت!

البته بماند که ماشین مدل بالاتری در حد صد و پنجاه میلیون و بالاتر درخواست شده بود و شورای شهر صرفه جویی کرد و فقط خرید ماشین حدود نود میلیونی را تصویب کرد!

از این همه خدمت شهردار و سختیهایی که در مأموریتهای بین شهری می کشند، متشکریم؛ از شورای شهر هم که صرفه جویی در بیت المال را الگوی خود قرار داده، بیشتر متشکریم!

(کانال تلگرام وبلاگ تریبون ایجاد شد؛ آدرس برای عضویت:  https://telegram.me/poorroostaee )


نوشته شده در  دوشنبه 94/12/24ساعت  4:34 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]