سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیشب در مجلسی از مجالس عزای حضرت زهراء سلام الله علیها توفیق حضور داشتم. پس از پایان مراسم، یکی از دست اندرکاران هیأت به من گفت:

لطفاً بنویس! بنویس که برای تشکر از شهردار، جای نصب بنر و پلاکارد و پارچه به میزان کافی وجود دارد و شهر "بنرباران" می شود؛ اما برای نصب اعلامیه مراسم عزای مادر سادات، فقط یک بنر، آن هم با کلی دوندگی، اختصاص داده می شود!

گفت بنویس که برای تبلیغ حضور رئیس جمهور در یزد، اجازه "داربست باران" کردن شهر داده میشود، اما برای نصب اعلامیه مجلس عزای اهل بیت علیهم السلام، اجازه نصب داربست هم داده نمی شود!

و من گفتم، چشم! می نویسم. در روزگاری که هزینه انتقاد به شدت بالاست، و نویسنده را متهم به حب و بغض فردی و پیگیری منافع شخصی میکنند، می نویسم و باز هم می نویسم؛ شاید اثری داشته باشد!

و الآن به ذهنم رسید که کاش به آن عزیزان پیشنهاد میکردم با قلم بزرگ، انشایی در مدح شهردار بنویسند (شورای شهر، مهم نیست؛ مهم، تشکر از شهردار است!) و در آخرش، ریز بنویسند: ضمناً مجلس عزایی در آن هیأت برگزار میشود!

شاید (و البته به نظر شخصی بنده، حتماً) مؤثر می افتد و جای نصب بنر به تعداد مورد نیاز در اختیار گذاشته می شد؛  اگر هم نبود، برایتان داربست می بستند!

خدا از همگی قبول کند!


نوشته شده در  یکشنبه 94/12/23ساعت  12:11 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]