سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قضیه بنرهای سفارشی تشکر از شهردار و شورای اسلامی شهر اردکان، کم کم در حال تبدیل به یک فکاهی بین المللی است!

این افتخار را به همه دست اندرکاران آن تبریک و تهنیت و شادباش عرض میکنم و موفقیت بیش از پیش این عزیزان فرهیخته و بیش از حد خوشفکر و سیاستمدار را آرزو میکنیم!

اما در این جا، قصد دارم سؤالی روشن و شفاف از شهردار اردکان بپرسم و البته انتظار پاسخی شفاف هم دارم. غیر از انتشار عمومی این یادداشت، از طریق مجاری رسمی هم این درخواست را پیگیری خواهم کرد؛ ان شاء الله.

جناب شهردار! من و شما و همگان در این شهر می دانیم و میدانند که محل نصب بنرها، به عنوان محل تجارت و درآمدزایی شهرداری ساخته شده است. کسانی که قصد نصب بنر تجاری و غیر عمومی دارند، باید درخواست خود را تقدیم کنند و پس از پرداخت هزینه اجاره محل، در مدت تعیین شده بنر را نصب کنند.

پس از پایان مهلت هم بلافاصله توسط سفارش دهندگان یا اجرائیات شهرداری، جمع آوری می شود.

اکنون سؤال بنده این است که اگر کسی قصد نصب بنر انتقاد از شورای شهر یا شهردار اردکان داشته باشد، اجازه نصب بنر را دارد؟

البته به هیچ وجه انتظار نداریم که آن چنان که حمایت ویژه از بنر تشکر می شود، از بنر انتقاد هم حمایت شود؛

یعنی انتظار نداریم برخی از اعضای شورای شهر، چنان که هزینه چاپ بنر تشکر را قبول کردند، هزینه چاپ بنر انتقاد را هم بپردازند!

و البته انتظار نداریم که محل نصب بنر انتقاد، رایگان در اختیار ما قرار گیرد؛ چنان که شایعه شده، صاحبان خیالی بنرهای تشکر اجاره محل نمی پردازند!

و البته فکر نمی کنم پاسخ قانع کننده ای بشنوم؛ اما سؤال من این است که فرق بنر تشکر و انتقاد چیست؟! چون از شما تشکر می شود، مجاز است و اگر قرار است از شما انتقاد شود، غیرمجاز است؟!

اگر این چنین باشد، توهم خودمفیدپنداری حاد، نام مناسبی برای این بیماری است؛ از آن با عنوان "خودشیفتگی تمام عیار" هم میتوان یاد کرد!

 مشابه این سؤال درباره بنر انتقاد از نماینده هم وجود دارد. ان شاء الله پس از آن که پاسخ سؤال قبلی روشن شد، سؤال دوم را هم پیگیری خواهیم کرد.

در انتظار پاسخ مناسب این سؤال کاملاً ساده هستیم.


نوشته شده در  جمعه 94/12/14ساعت  7:0 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]