سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادداشت زیر را با حوصله بخوانید لطفاً:

در معرفی آقای تابش در سایت ایشان خواندم که: (عین متن از سایت ایشان و وبلاگ قدیمی و سایتهای متعدد کشور، چنین است؛ قبل از تکذیب، عکس هم گرفتیم!)

محمد رضا تابش در پنجم مهرماه سال 1337 در اردکان دیده به جهان گشود.

تابش تحصیلات خود را با ورود به دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران در رشته منابع طبیعی ادامه داد. وی پس از اتمام تحصیلات راهی خدمت نظام وظیفه شد. به‌دنبال اوجگیری انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) پادگان را ترک و به جمع مردم پیوست. و همراه با آنها در تظاهرات و فعالیت‌های ضد رژیم پهلوی شرکت جست.

اما چند سؤال مهم و چندین نقطه ابهام:

1. ما هر چی حساب کردیم، دیدیم که ایشان زودتر از مهر 1356 نمیتوانسته وارد دانشگاه شود؛ چون بر فرض از مهر 1344 قبل از اتمام هفت سالگی هم اگر مدرسه را شروع کرده باشد، دوازده سال هم تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را طی کرده باشد، بلافاصله هم قبول شده باشد، میشود شروع تحصیل دانشگاهی ایشان در مهر 1356

حال نمیدانم کدام مقطع تحصیلی دانشگاهی در تاریخ ایران، یکساله بوده که ایشان هم فارغ التحصیل شده اند و هم عازم خدمت سربازی شده اند و هم، قبل از پیروزی انقلاب پادگان را ترک کرده اند؟!

تازه در جایی دیدم که ایشان کارشناسی خود را از دانشگاه تهران گرفته اند (که نابغه هم اگر بوده، دو ترمه تمام نمیشود)!

2. از چند نفر از دوستان مطلع پرسیدم؛ چنین اظهار داشتند که موقع سربازی، دیپلم داشته است. تازه، پادگان را تا روزهای آخر ترک نکرده بود. و تازه تر، اینکه در زمانی که دو سه سال پس از پیروزی انقلاب، در دفتر آیت الله خاتمی بوده، یواشکی و مخفیانه کلاس کنکور شرکت میکرده تا قبول شده است!

3. حساس شدیم که بقیه رزومه را بخوانیم. خواندیم و چیز دیگری پیدا شد. این یکی دیگه هم اضافه کنید که نوشته در سوابق آقای تابش: عضو هیأت امنای دانشگاه یزد از سال 1387

در حالی که طبق آنچه در سایتها هست حکم ایشان در اول مرداد 1393 به عنوان عضو حقیقی هیأت امنای دانشگاه یزد صادر شده و سابقه قبل از آن در هیچ جا موجود نیست. شاید هست یا بوده و ما خبر نداریم. (شاید ایشان فرق دانشگاه آزاد یزد و دانشگاه یزد را فراموش کرده!)

4. حساس تر شدیم دیدیم در رزومه جدید ایشان در معرفی رشته دکتری آقای تابش آمده: دکترای مهندسی منابع طبیعی (دانشگاه علوم و تحقیقات)

در حالی که اولا دانشگاه علوم و تحقیقات در کشور نداریم، بلکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات است. ثانیاً در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی این دانشگاه، به طور کلی اصلاً دکتری مهندسی منابع طبیعی وجود ندارد. ثالثاً ایشان شاید یادشان رفته که مدرکشان دکترای جنگلداری است!

5. باز هم حساس تر شدیم دیدیم در رزومه در شرح مدرک و معرفی رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد در سایت آقای تابش آمده: کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی منابع طبیعی (دانشگاه تهران )

در حالی که پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران (مستقر در کرج) رشته ای به نام مهندسی منابع طبیعی ندارد! شاید قبلاً داشته!

6. باز هم شدیداً حساس تر شدیم دیدیم ایشان محل تحصیل و صدور مدرک  کارشناسی ارشد خود را، دانشگاه تهران معرفی کرده است.

گشتیم و از قضا دیدیم نام ایشان در لیست فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد رشته جنگلداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات است!

و چقدر فرق است بین دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات؟!!!! شاید ایشان دو تا مدرک کارشناسی ارشد دارد! البته اگر داشت، تا حالا ما را با تبلیغش، خفه کرده بودند!

7. اصلاً به طور کلی بی خیال حساسیت زیادی شدیم؛ چون هر جا که دست گذاشتیم، یاد و خاطره مرحوم دکتر (!) کردان بیشتر زنده شد!

8. نمیدانم آن دوستان مطلع ما و اسناد و سایتها دروغ میگویند یا اینکه با تقلب و عوام فریبی سازمان یافته، روبرو هستیم.

ای کاش آقای تابش، رونوشتی از مدرک تحصیلی فوق دیپلم یا کارشناسی خود و نیز کارشناسی ارشد یا تصویری از کارت پایان خدمت خود را منتشر کنند تا به این تردیدها پایان داده شود. منتظریم.


نوشته شده در  سه شنبه 94/11/27ساعت  10:55 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]