سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طبق آن چیزی که در سایتهای خبری خواندم این دو عضو شورا، بنده را متهم به توهین به اعضای شورا نمودند و از رئیس شورا درخواست پیگیری کردند.

اول این که از پیگیری توهین و مجازات توهین کننده استقبال میکنم. و اگر تهمت توهین اثبات نشود، حق خود میدانم که از شما به عنوان تهمت زننده، دادخواست اعاده حیثیت بدهم. اگر آماده هستید، بسم الله!

دوم این که پیگیری و تعقیب قضایی توهین به افراد حقیقی و حقوقی نیاز به درخواست پیگیری از سوی فرد ثالث ندارد. اگر به شما به عنوان یک فرد حقیقی یا حقوقی توهین شده، چرا شخصاً اقدام به شکایت نمیکنید؟! طی مشاوره قضایی رایگان به شما عرض میکنم اقدام شما نیاز به اجازه یا حمایت رئیس شورا ندارد.

سوم این که تمام آنچه نوشته ام، موجود است؛ و توسط برخی سایتهای خبری پوشش داده شده است؛ تعابیر تند نقد بنده درباره تصمیم بوده است، نه اشخاص؛ از جمله تعبیر "اُف بر این تصمیم" و این جمله که "با تصویب اعضای شورای شهر، گند اشرافیت نیز افزوده شد تا شهرداری اردکان از این حیث، کمبودی نداشته باشد!" بگردید ببینید توهین به فرد در آن یافت میشود!

چهارم این که تشخیص این که چیزی توهین هست یا نه، به عهده مقام قضایی است و شما حق ندارید، بدون صدور حکم قضایی در جلسه علنی، بنده را متهم به توهین به افراد کنید! همچنان که بدون صدور حکم قضایی، بنده حق ندارم شما را به رانت و اختلاس و سهم خواهی در باربری های اردکان متهم کنم.

در هر صورت، توهین به هر کسی ممنوع است و حق شکایت دارد و قضاوت هم با مقام قضایی است. بنده از پیگیری قضایی دوطرفه استقبال میکنم.


نوشته شده در  دوشنبه 94/11/12ساعت  5:24 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]