سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طبق آنچه در سایت بیمارستان ضیایی دیده میشود، (البته سایت به شدت فعالی که به نظر می رسد بسیاری از اطلاعات آن، چند سال است به روز نشده است!)، تا سال 1391 پیشرفت بخش روان پزشکی و کلینیک بیمارستان نود درصد (90 درصد) بوده است. یعنی این دو بخش، در سال 1391 فقط و فقط ده درصد تا زمان بهره برداری فاصله داشته است.

و اکنون در اواخر سال 1394 با مدیریت به شدت خلاق و پیشرفته بیمارستان و شبکه، همچنان کار در گیر و دار این ده درصد باقی مانده است و هیچ کدام از این دو قسمت افتتاح نشده است!

نمیتوانم به خود جرأت بدهم و بگویم آن آمارسازی سال 1391 دروغ بوده و برای خودشیرینی و بزرگنمایی فعالیتهای شبکه انجام شده است! پس فقط میتوانم نتیجه بگیرم که مدیریت شبکه و بیمارستان در سه سال گذشته، فقط و فقط در جا زده است. آیا همین نمونه به اندازه کافی، نشانه سوء مدیریت نیست؟!

این آمار هم از سر ناآگاهی از عملکرد شبکه نیست. جدول زیر عیناً برگرفته از سایت بیمارستان ضیایی است. قضاوت با خوانندگان محترم. اگر خوب یا بد، دعا یا نفرین خود را متوجه بانیان این روند نمایید!

البته در پیگیریهای اخیر، متوجه شدم در اثر فشار افکار عمومی در ضعف مدیریت شبکه و بیمارستان و انتقاد به بانیان استمرار این وضعیت، قرار است به زودی بهره برداری همزمان سیاسی و درمانی از کلینیک شروع شود.

طبعاً باید منتظر حجم تبلیغات سیاسی و بزرگنمایی اقدامات انجام شده باشیم!

اقدامات عمرانی انجام شده در سال 1391 (عیناً برگرفته از سایت بیمارستان)

محل پرداخت هزینه

هزینه ساخت

درصد پیشرفت

سال شروع ساخت

مساحت

بخش

ردیف

40% خیری 60 % دولت

400میلیون تومان

90درصد

1386

1730مترمربع

روانپزشکی

1

40% خیری 60% دولت

420میلیون تومان

90درصد

1386

1600مترمربع

کلینیک تخصصص وفوق تخصصی

2


نوشته شده در  یکشنبه 94/10/20ساعت  10:57 صبح  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]