سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دو خبر زیر را بخوانید و فقط در ذهن مبارک به این سؤال پاسخ فرضی بدهید که اگر این اتفاق‌ها در دولت قبل افتاده بود، حامیان این دولت، چه غوغای احتمالی، به راه می‌انداختند؟!

وعده 2 نمره به دانشجویان برای حضور در یک مراسم خاص

مسئولین دانشگاه آزاد با ارسال پیامکی به دانشجویان اعلام کردند چنانچه در مراسم «اولین گردهمایی خیر خواهان همدل» شرکت کنند، به آنها 2 نمره برای درس عمومی داده می شود.

در سالن اجتماعات دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد واحد تهران غرب روز گذشته مراسمی تحت عنوان «اولین گردهمایی خیر خواهان همدل» بود.این مراسم قرار از ساعت 16 تا 18 با حضور فاطمه هاشمی برگزار شد.مسئولین برنامه در پیامکی به دانشجویان این واحد دانشگاهی اعلام کردند که برنامه مذکور همراه با اجرای موسیقی سنتی آذربایجان است و به هر دانشجوی شرکت کننده در این مراسم 2 نمره برای درس عمومی به وی داده می شود.ظاهرا فاطمه هاشمی در این مراسم حضور نیافت و بجای وی فرد دیگری حاضر شد.مسئولین مراسم روز دوشنبه پیامکی برای دانشجویان دانشگاه آزاد ارسال کردند که متن آن به شرح زیر است:«اولین گردهمایی خیر خواهان همدل. روز سه شنبه پنج اسفند از ساعت 16 تا 18 با حضور سرکار خانم دکتر هاشمی همراه با اجرای موسیقی سنتی آذربایجان و اعطاء 2 نمره فرهنگی به درس عمومی دانشجویان جهت حضور در سالن اجتماعات دانشکده فنی و مهندسی واحد تهران غرب».

پروژه ای با 70 درصد پیشرفت در زیرساخت؛ کلنگ زنی با حضور روحانی!

یکی از سایت‌های هوادار رئیس‌جمهور سابق، دستور روحانی برای آغاز عملیات اجرایی قطار سریع السیر تهران - قم - اصفهان را مورد انتقاد قرار داده و نوشته: در تصاویر منتشره از این برنامه، انفجار نمادین چاشنی انفجاری و برخاستن دودهای رنگی در پهنه یک بیابان به چشم می خورد؛ این یعنی پروژه ای به تازگی و از صفر آغاز شده است، اما مروری بر آرشیو خبرگزاری های رسمی کشور چیز دیگری را نشان می دهد.

خبرگزاری رسمی دولت (ایرنا) در 8 شهریورماه 1393 یعنی در زمانی که یک سال از دوران حیات دولت تدبیر و امید می گذرد، سخنان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه آهن دولت یازدهم در سمینار بین المللی امور مسافرین و سیستم های ریلی سریع السیر را با این تیتر گزارش می کند: عملیات زیرسازی خط آهن سریع السیر تهران - اصفهان 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

محسن پورسید آقایی مدیر عامل راه آهن در این سمینار بین المللی گفت: عملیات احداث خط آهن سریع السیر مسیر تهران - قم - اصفهان به طول 412 کیلومتر در دست اقدام قرار گرفته و هم اکنون پیشرفت فیزیکی زیرسازی این پروژه به حدود 70 درصد رسیده است.


نوشته شده در  جمعه 93/12/8ساعت  7:17 صبح  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]