سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جناب آقای میرمحمدی، استاندار محترم یزد اخیراً در محفلی رسمی و دانشگاهی فرموده‌اند:

""برخی در تخریب دولت تلاش می کنند و دائم می کوشند تا وانمود کنند دولت در اجرای برنامه های خود توفیق نداشته و جای سوال است که مگر این افراد خارج از مجموعه اهداف نظام می‌اندیشند چرا که اگر برای نظام فکر می کنند همه در برابر نظام تکلیف مشترک داریم و توفیق دولت، توفیق نظام است.

میرمحمدی در این رابطه افزود: مشخص نیست که این افراد چگونه می اندیشند و چه برداشتهایی دارند و نه تنها رفتارشان به نظام لطمه می زند بلکه به مکتب اسلام نیز لطمه وارد می کند چرا که اگر ظاهر اسلامی به خود بگیرند اما در عمل دروغ بگویند، مطالب غیر واقع منعکس کنند و حیثیت مؤمنی را نادیده بگیرند در واقع به اسلام لطمه وارد می کنند.""

در حاشیه سخنان ایشان، فقط تذکر این نکته را ضروری می‌دانم  ای کاش این حرفها، و این حق‌ها، که در حق مخالفین خود می‌خواهیم، در حق همه مخالف‌ها  و مخالفت‌ها می‌خواستیم.

شما فرض کنید اگر در دولتی دیگر (مثلاٌ دولت سابق) و استانداری از همان جنس، این سخنان را بر زبان می‌راند، چه غوغا که برایش درست نمی‌شد؟!

آیا مثلاٌ نمی‌گفتند که استاندار دولت، مخلفان دولت را ضد انقلاب و بلکه ضد اسلام می‌داند و آن وقت چه جنجالی و چه آتش تهیه‌ای تدارک می‌شد؟!

شخصاٌ با سخنان جناب میرمحمدی در هر دولتی موافقم؛ اما توصیه می‌کنم که طرفداران این دولت و این استاندار محترم، اگر مدافع یک بام و دو هوا نیستند، از این منظر، یک بار دیگر سابقه خود را در نقدهای غیرمنصفانه‌شان نسبت به دولت سابق مرور فرمایند!

و چه دیدنی و شنیدنی و خواندنی خواهد بود این مرور سابقه!


نوشته شده در  یکشنبه 93/8/18ساعت  10:47 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]