سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبر زیر را با دقت بخوانید؛‌ استاندار اعتدال در جلسه رسمی استانی با حضور یکی از مراجع معظم تقلید از کسروی و تقی‌زاده تجلیل می‌کند؛ این آقای محترم استاندار،‌ دو حالت بیشتر ندارد:

1. یا این دو نفر را می‌شناسد و از آنها تجلیل می‌کند که خاک بر سر او، که از این افراد با این سابقه و اندیشه، تجلیل کرده

2. یا نمی‌شناسد و تجلیل می‌کند، باز هم خاک بر سر او؛ که از روی نوشته‌ای خوانده که نمی‌دانسته محتوایش چیست!

استاندار آذربایجان‌شرقی امروز در نشست شورای اداری استان که در بیت امام جمعه تبریز و با حضور حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی«مد ظله» از مراجع تقلید و آیت الله مجتهدشبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و همچنین مسؤولان استان همراه بود، به تشریح سبقه تاریخی و جایگاه استان در فرهنگ، اقتصاد و سیاست کشور پرداخت.

جبارزاده با بیان این‌که این استان مهد پرورش فقها و بزرگانی چون حضرات آیات انگجی، میرزا اسماعیل متحد، شهیدی، حجت کوه‌کمری، خویی، امینی، طباطبایی، سیدحسن الهی، مدرس خیابانی، عباسقلی چرندابی، سلطان القرایی، علامه جعفری و میرزا کاظم مجتهدشبستری بوده است، گفت: تبریز از دیرباز یکی از قطب های تجاری و صنعتی کشور بوده است.

وی همچنین از سیدحسن تقی‌زاده و احمد کسروی با عنوان مفاخر آذربایجان یاد کرد و گفت: اینها افرادی بودند که «لا نظیر له» هستند؛ البته توجهی به این مساله نداریم که در چه قالب فکری و گروهی بودند. این سخن استاندار آذربایجان شرقی با واکنش و پاسخ صریح و جدی حضرت آیت الله نوری همدانی و آیت الله شبستری نماینده مقام ولی فقیه در آذربایجان شرقی همراه بود.

حضرت آیت الله نوری همدانی در سخنانی با اشاره به این سخن جبارزاده اظهار داشتند: در اسلام علم هدف نیست، بلکه وسیله است، معلوم است که اگر این علم به دست کسروی ها و تقی‌زاده ها بیفتد با آن چه خواهند کرد!

همچنین آیت الله شبستری گفتند: استاندار محترم فرمودند آقایان کسروی و تقی زاده «لا نظیر له» هستند، اما این جمله ایشان ادامه دارد و آن این که کسروی و تقی زاده «لا نظیر له فی الخباثه» بودند.


نوشته شده در  دوشنبه 93/4/2ساعت  11:10 صبح  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]