سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوست عزیزی، بریده‌ای از یادداشت یکی از همشهریان جوان اصلاح‌طلب را برایم ارسال کرد. حرف اصلی یادداشت چنین بود:

...تا آنجا که بعضی از روحانیون کاملا اصولگرای اردکان در روز اول به دیدار فرماندار اردکان رفتند و تبریک گفتند. درحالی که ما اصلاح طلبان حاضر نیستم هیچ گاه اگر اصول گرایی سکان مدیریت را به دست گرفت به دفترش مراجعه و تبریک بگویم.

به این دوست عزیز عرض کردم که این سخنان را به عنوان نظر اصلاح‌طلبان اردکان نداند؛ هر چند نویسنده، خود را در مقام نمایندگی خودخوانده اصلاح‌طلبان دانسته است.

این سخن آن قدر سست و غیرقابل دفاع است، که حدس می‌زنم اصلاح‌طلبی حاضر نباشد تبعات نظری آن را بپذیرد!

یکی از معانی ساده این سخن آن است که مقام برآمده از دموکراسی و رأی مردم وقتی ارزش دارد که مردم مثل ما فکر کنند؛ اما اگر مثل ما فکر نکردند و به خط ما رأی ندادند،‌هیچ احترامی به این رأی و نتایج برآمده از آن نیست!!!

شاید معنی دیگر این سخن آن است که مخالفان ما خارج از دایره نظام هستند و تبریک ندارد! نمی‌دانم اگر کسی همین طرز فکر را درباره خودشان داشته باشد،‌ چه پاسخ و دفاعی خواهند داشت؟!!!

کار دوستان طلبه‌ای که در روز اول کار فرماندار جدید برای تبریک به دفتر ایشان رفتند را تحسین می‌کنم و آن را نشانه خوبی برای سعه صدر سیاسی می‌دانم؛ و البته محتوای یادداشت فوق‌الذکر را برآمده از تعصب کور سیاسی و تأکید بر تقدم منافع حزبی بر منافع ملی می‌دانم؛

قضاوت نهایی با خوانندگان


نوشته شده در  پنج شنبه 93/1/28ساعت  11:8 صبح  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]