سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در خبرهای امروز آمده است که آمریکا تعداد دیگری از شرکت‌ها و شخصیت‌های ایرانی و غیر ایرانی مرتبط با آنچه فعالیت‌های هسته‌ای ایران خوانده‌ است را در لیست تحریم‌های خود قرار داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز،  مقامات وزارت خزانه داری و خارجه آمریکا مدعی شده‌اند این اقدام نشان می‌دهد توافق اخیری که در ژنو درباره برنامه هسته‌ای ایران به دست آمد در تلاش های مداوم ما برای افشا و مختل کردن اقدامات کسانی که از برنامه هسته ای ایران حمایت می کنند یا به دنبال دور زدن تحریم ها هستند، خللی ایجاد نمی‌کند و نخواهد کرد.
این بار اولین بار است که چنین اقداماتی پس از توافق ماه گذشته شش قدرت جهانی و ایران در ژنو بر سر برنامه هسته‌ای ایران صورت می‌گیرد.
مقامات آمریکایی گفته‌اند این تحریم‌های جدید کسانی و شرکت‌های را هدف قرار داده است که به جای شرکت‌ها و افرادی که قبلا در لیست تحریم‌های قبلی آمریکا قرار گرفته‌اند فعالیت می‌کنند.
از جمله این شرکت‌ها می‌توان به شرکت نفت مید آسیا، سینگا تانکرس، سیکیریا مارتیمت، فرلند و ویتالی سوکولنکو نام برد.

نگارنده وبلاگ: ان شاء الله این‌ها نقض توافق نیست؛ اگر هم هست، چشم‌هایمان را می‌بندیم؛ شنیدم که آقای لاریجانی هم آمریکایی‌ها تهدید کرده بود که توافق را نقض کنید تا عاقبتش را ببینید! لطفا این خبر را از دسترس آقای لاریجانی خارج کنید تا کاری به دست خود نداده است!


نوشته شده در  پنج شنبه 92/9/21ساعت  11:27 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]