سفارش تبلیغ
صبا ویژن

متأسفانه سخنرانی امروز رئیس مجلس در جمع راهپیمایان قم توسط عده‌ای که به نظرم کاملاً برنامه‌ریزی شده و با ساماندهی خاص بود، به هم خورد و در واقع نیمه تمام، رها شد.

این افراد در دوران انتخابات مجلس شورای اسلامی در قم، سنگین‌ترین هجمه را علیه آقای لاریجانی به کار گرفتند. و البته مردم با تودهنی محکمی به این افراد، آقای لاریجانی را به عنوان منتخب اول خود و با فاصله رأی بسیار زیاد نسبت به دیگران، به نمایندگی از خود به مجلس فرستادند.

با این وجود، این افراد معدود از رفتار ناصواب خود دست برنداشتند. قبلاً و  احتمالاً  آیت الله جوادی و در ادامه آیت الله استادی در اعتراض به این گونه برخوردها از اقامه نماز جمعه در قم انصراف دادند.

نمی‌دانم چرا مسئولان امنیتی با این گونه افراد برخورد نمی‌کنند؟!

در قضیه 22 بهمن، بر فرض که همه حرفهای این جمع معدود درست باشد، آیا صحیح است که شیرینی حضور باشکوه مردم را با این زشتی، تلخ کرد؟! آیا این افراد خود را مشمول این صحبت حضرت آقا نمی‌دانند که فرمود هر کس اختلاف افکنی کند، قطعاً خیانت‌کار است؟!

این افراد ادعای بصیرت سیاسی دارند؛ قبلاً نظرم این بود که این گروه، بصیرت را با خودخواهی سیاسی اشتباه گرفته‌اند. امروز به اشتباه خود پی بردم و مطمئن هستم این رفتار، ادامه رفتار سیاسی شعبان بی‌مخ‌ها است!

چه خوب است بزرگانی که این افراد خود را منتسب به آنها می‌دانند، از این برخوردها و رفتارهای ناصواب، اعلام برائت کنند.


نوشته شده در  یکشنبه 91/11/22ساعت  4:36 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]