سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از کتابهای جالب در حوزه مباحث مهدویت، کتاب "الفجر المقدس المهدی علیه السلام و ارهاصات الیوم الموعود" تألیف مجتبی السادة است که توسط محمود مطهری نیا ترجمه شده و با نام " شش‌ماه پایانی؛ تقویم حوادث شش‌ماه پیش از ظهور" منتشر گردیده است. خواندن این کتاب را به علاقمندان این مباحث، پیشنهاد می‌کنم.

در این کتاب تحقیقی، بر اساس روایات، تحولات عجیب و سریع در شش ماه پایانی دوران غیبت کبرای امام زمان علیه السلام، ترسیم شده است. شش ماهی که در هر روز آن در هر نقطه از جهان اسلام،‌ عالمیان شاهد تحولی اساسی هستند و در نهایت، خورشید وجود امام عصر علیه السلام طلوع خواهد کرد.

در انتهای یادداشت، با توجه به مباحث سیاسی، یاد شش ماه پایانی (این شش ماه کجا و آن شش ماه کجا؟!) دولت قبل از انتخابات افتادم که ظاهراً هر روز باید منتظر خبری باشیم! عزل وزیری یا نصب رفیقی در پست اختراعی جدیدی!

به خلاف اکثر روزها که در فواصل کار،‌ اخبار را پیگیری می‌کردم، امروز بعد از نماز صبح، مشغول مطالعه اخبار از سایتهای خبری شدم. خانمم پرسید دنبال خبر تازه‌ای هستی؟ گفتم: هرچند کارمند دولت نیستیم و سمتی هم نداریم، اما بی‌خبر از آخرین تحولات، هر روز صبح سر کار رفتن، مستلزم ضایع شدن است! ببینیم عزل شده‌ایم یا هنوز سر کاریم؟!

البته وزیر محترم علوم این روزها باید بیش از یک بار سایتها را ببیند؛ هر چند گفته اولتیماتومی هنوز نرسیده،‌ اما ممکن است اول به وزیر یا سرپرست و جانشین بعدی برسد، بعد به خودش! پیام تشکر هم چند روز بعد صادر می‌شود. (لینک پاسخ وزیر علوم) (لینک پیش درآمد وزیر ارشاد)


نوشته شده در  یکشنبه 91/10/17ساعت  4:54 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]