سفارش تبلیغ
صبا ویژن

الف.راستگو طنزپرداز سایت عصر ایران نوشت:

در خبرگزاری ها می خوانیم: "مارکار آقاجانیان یکی از دستیاران کی‌روش به شوخی به احمدی نژاد گفت: پس از بازی ایران با کره جنوبی کابینه خود را آماده کنید تا با تیم ملی یک بازی انجام دهید. احمدی نژاد هم پاسخ داد: "اگر این بازی انجام شود، ما شما را خواهیم برد که این صحبت او با خنده جمع همراه بود."

در راستای اینکه احتمال دارد پس از دیدار ایران و کره جنوبی، تیم ایران با کابینه دولت هم مسابقه ای ترتیب دهد؛ مناسب دیدیم برخی توصیه ها را به دکتر احمدی نژاد داشته باشیم:

1- از وزیر ارتباطات و فناوری در خط حمله استفاده نکنید، اگر سرعت ایشان هم به اندازه سرعت اینترنت باشد، مطمئنا در زدن گل با مشکل جدی مواجه خواهیم شد!

2- یک وقت از بهمنی به عنوان یار ذخیره یا لژیونر استفاده نکنید! اگر اینکار را انجام دادید لطفا ایشان را در پستی قرار ندهید که نزدیک وزیر اقتصاد باشد، زیرا این دو درست است که پاسکاری های خوبی انجام می دهند و با هم هماهنگ هستند، اما در انتها حواسشان پرت شده و گل به خودی می زنند! از ما گفتن بود!

3- وزیر راه سرعتش بالاست! یکبار هم به خاطر همین سرعت بالایش در جاده ها دچار حادثه شد، چاله چوله های چمن استادیوم آزادی در برابر دست اندازهای جاده های کشور، هیچی نیستند! ایشان می تواند یک مهاجم تمام عیار باشد و به خوبی به سمت دروازه حریف حمله کند.

4- از همین الان حواستان باشد که روی برخی از وزرا نمی توانید حساب کنید؛ اصولا ورود به استادیوم ورزشی برای بانوان ممنوع است، حتی اگر وزیر باشند! ... راستی اگر وزیر ورزش یک خانم بود چه اتفاقی می افتاد؟!

5- وزیر ارشاد حتما باید در بین یازده نفری که وارد زمین چمن می شود، باشد. ایشان گزینه مناسبی است که در صورت باخت تیم، تمام کاسه کوزه ها را سر ایشان بشکنید و از وی و عملکردش انتقاد کنید! مطمئن هم باشید وی ناراحت نمی شود، قبلا هم ثابت کرده است!

6- از همین الان یادتان باشد وزیر نفت را روی نیمکت بگذارید و یک وقت ایشان را به زمین چمن وارد نکنید! شاید وی هوس کند زمین چمن را بکند تا به نفت برسد! آنوقت در روند بازی دچار اختلال می شویم!

7- وزیر علوم و وزیر آموزش پرورش را در خط دفاعی بگذارید! آنها زیاد از علم فوتبال چیزی نمی دانند و اهل تیکی تاکا و اینطور سوسول بازی ها نیستند، یکهو می کشند زیرش! و این خیلی خوب است! بدین ترتیب توپ از منطقه جریمه دور می شود و تا دقایقی خیالمان راحت می شود که فعلا توپ از دوازیمان دور است!

8- خودتان هم حتما مربی گری تیم را عهده دار شوید. البته حواستان باشد یک وقت در حین بازی تیمتان، با موبایل صحبت نکنید، برایتان حرف در میاورند و می گویند یک نفر دارد در مربیگری شما دخالت می کند و در تعویض ها نظراتش را اعمال می کند!

تبصره: اگر به هر دلیل باختید ، یادتون نره: "دست هایی در کار بود که نذارن دولت موفق بشه؛اسامی اونا هم تو جیبمه ، جیبم تو کتمه ، کتم تو کمده ، کمد تو رختکنه ، رختکن دوره ... کی می ره این همه راه رو ؛ اصلاً اوه اوه! "


نوشته شده در  دوشنبه 91/7/24ساعت  10:15 صبح  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]