سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با این که حدود ده ماه تا انتخابات ریاست‌جمهوری مانده،‌ کسانی که روزگاری به صراحت یا کنایه بحث تحریم انتخابات را پیش می‌کشیدند، اکنون به صف اول مشارکت در انتخابات آمده‌اند؛ خبر زیر، خواندنی است: 

به گزارش جهان به نقل از کیهان، سایت ملی-مذهبی در خبری نوشت: آنچه از نظرات کروبی و موسوی به تدریج از نظرات آنان به بیرون درز کرده چنین است که هر دو مخالف شرکت در انتخابات هستند. آقای کروبی معتقد به عدم شرکت است. از سوی دیگر میرحسین موسوی چانه زنی با مقامات را بی فایده می داند.

پایگاه گروهک ملی- مذهبی می افزاید: این شنیده حاکی است هر دو رهبر اما معتقد به فعالیت نیروها در دوران انتخابات و به سؤال کشیدن وضع کنونی هستند.

اما در مقابل، گویانیوز وابسته به طیفی از عناصر ضدانقلاب مقیم خارج با حمله خاتمی نوشت: او همچنان با شرط گذاری های نامصمم و ناپیگیر، از عطش شرکت در انتخابات سخن می گوید تا همه اصلاح طلبان را پیرامون خویش به اجماع برساند!

ناتوانی و سست عنصری خاتمی که در انتخابات تحریم شده مجلس کشف گردید، برای وی هیچ اعتباری نگذاشته است.

نویسنده گویانیوز با بیان اینکه اصلاح طلبان از طریق هاشمی پیغام می دهند که آماده اند به صحنه سیاسی بازگردند و مشکلات خارجی و داخلی را حل کنند، نوشت: اما حاکمیت خود را دچار بن بست نمی داند که بخواهد دست به دامن اصلاح طلبان شود.

گویانیوز اضافه کرد: اصلاح طلبان نه تکلیف شان با خودشان روشن است و نه با مردم. اینکه اصلاح طلبان همه کاسه کوزه ها را به گردن احمدی نژاد می شکنند و دوران ریاست خود را طلایی می شمارند، آکنده از عدم صداقت و فریبکاری است. 8 سال حضور آنها آکنده از ناکارآمدی بود. آنها مجلس و دولت را با هم داشتند اما هیچ دستاوردی برجای نگذاشتند.

این پایگاه وابسته به اپوزیسیون می افزاید: هنوز تکلیف انتخابات سال 88 روشن نشده که اصلاح طلبان بار دیگر خواستار بازگشت به انتخابات می شوند. آنها باید درباره تقلب توضیح دهند.


نوشته شده در  شنبه 91/5/28ساعت  6:21 صبح  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]