سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چند شب پیش برق محله ما رفت! پس از نیم ساعتی زنگ زدیم 121 و علت قطعی و زمان وصل شدن را پرسیدیم. قاطعانه گفت: هشت و نیم میاد.

هشت و نیم شد هشت و چهل و پنج دقیقه. نیامد. دوباره زنگ زدیم همان 121 جواب آمد که : فوریتهای برق قم 121 لطفا منتظر اپراتور باشید. یا چیزی شبیه این. ما هم ساده چند دقیقه گوشی را نگه داشتیم. اپراتور نیامد. قطع کردیم و چند دقیقه بعد دوباره تماس گرفتیم و دوباره دعوت به انتظار اپراتور شدیم و البته باز هم اپراتور نیامد. این جریان ادامه یافت تا ساعت نه و چند دقیقه که برق وصل شد. ده دقیقه بعد از وصل شدن برق تماس گرفتیم و گلایه کردیم که اگر حادثه باعث قطعی برق بوده چرا ساعت دقیق وصل را اعلام می فرمایید و علت را نمی گویید.

کلی توضیح داد که پیش بینی وصل محقق نشده و البته به پاسخ سوال من نپرداخت که اولا چرا قاطع می گویید هشت و نیم! بگویید حادثه است و پیش بینی می شود تا حدود فلان ساعت وقت بگیرد یا اصلا هیچ پش بینی هم نداریم! ثانیا این که چرا پس از هشت و نیم هیچ اپراتوری پاسخگوی مشترکان نبود و همه با هم در یک توطئه از پیش طراحی شده رفته بودند لابد گل بچینند!

***

خبر مرتبط: البته اداره برق در خصوص انشعاب برق و کنتورهای دیجیتال هم چند وقتی در سیبل رسانه ملی بود که ظاهرا سبیل سازمان را چرب کردند و از سیبل کنار گذاشته شدند. (به تفکیک حوزه معنایی و تلفظ سیبل و سبیل توجه داشته باشید!)  البته مدیر عامل توانیر گفت تا چند ماه آینده کنتور و انشعاب به روز می شود. البته بیش از یکسال پیش این حرف را زده بود. هنوز هم وضع هیچ فرقی نکرده و کنتور با حداقل سه چهار ماه انتظار و بیشتر تحویل و انشعاب وصل می شود. (قابل توجه بیست و سی!)

***

خبر نامرتبط: یادداشت بیله دیگ بیله چغندر به عنوان یکی از یادداشتهای برتر مجله الکترونیکی سایت پارسی بلاگ با عنوان "پارسی نامه" انتخاب و درج شد.


نوشته شده در  جمعه 90/7/8ساعت  1:7 صبح  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]