سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمی دانم پس از خواندن خبری که در ادامه می آید چه احساسی خواهید داشت! من این رفتار را درس بزرگی برای آقاها و آقازاده های وطنی می دانم. درسی که همواره در آن نمره پایینی می گیرند. خبر را بخوانید (البته با حذف منبع):

 "اندریاس پاپاندرو" پسر جورج پاپاندرو نخست وزیر یونان به تظاهرات اعتراضی علیه سیاست های ریاضت اقتصادی پدرش پیوسته است.
آندریاس با حضور در تظاهرات اعتراضی یونانی ها اعلام کرد که به تظاهرات مسالمت آمیر علیه تدابیر اقتصادی دولت می پیوندد.
همزمان با اعلام پیوستن پسر نخست وزیر یونان به تظاهرات مخالفان پدرش ، مشخص شد که فرزند نخست وزیر خود جزء لشگر بیکاران یونان است و هم اکنون فاقد شغل است.
آندریاس گفت :‌" به عنوان یک شهروند یونانی همراه با دوستانم به تظاهرات مسالمات آمیز علیه سیاست های اقتصادی دولت می روم اما به هیچ وجه به شورش هایی که منجر بله تخریب اموال عمومی و اموال مردم می شود نمی پیوندم."
آندریاس 29 ساله همچون پدرش فارغ التحصیل رشته جامعه شناسی است . آندریاس که در اثر بحران اقتصادی یونان از کار بیکار شده به هنگام گذراندن دوران خدمت سربازی نیز هویت خود را از هم خدمتان خود پنهان کرده است .
وی حتی پس از بیکاری و در مراجعات مکرر خود به ادارات کاریابی نیز از اعلام هویت اصلی خود به عنوان فرزند نخست وزیر یونان خودداری می کند.
بسیاری از دوستان دوران تحصیل آندریاس به هنگام مراسم ادای تحلیف جورج پاپاندرو و با دیدن تصویر دوستشان در کنار نخست وزیر تازه متوجه شدند که وی فرزند نخست وزیر یونان است .


نوشته شده در  سه شنبه 90/7/5ساعت  8:22 صبح  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]