سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جناب فرماندار محترم اردکان!

اگر شورای شهر بر عملکرد شهردار و شهرداری نظارت نداشته باشد، یا به وظایف نظارتی خود به درستی عمل نکند، چه باید کرد؟

نقش فرماندار به عنوان نماینده دولت و حافظ منافع مردم در این میانه چیست؟

شهرداری اردکان، اواخر سال گذشته، با کلی هزینه، جدولهای سیمانی کنار و وسط کل بلوار طولانی آیت الله خاتمی را سیمانکاری و رنگ آمیزی کرد!

و در نهایت تعجب، به فاصله بسیار کوتاهی اقدام به روکش آسفالت بخشی از این بلوار کرد و ظاهراً روکش آسفالت کل بلوار در دستور کار است.

در واقع با تصمیم جدید، تمام هزینه قبلی سیمانکاری و رنگ آمیزی بلوار حیف و میل شده است؛ چون نه رنگی می ماند و نه سیمان جدولها!

اگر باور ندارید، در پایان ساعت اداری، وقتی که در حال برگشت به محل سکونت خود در یزد یا هر جای دیگری هستید، سری به بلوار آیت الله خاتمی بزنید و جدولها و رنگ جدول بخشی را که روکش آسفالت کردند، ببینید!

کسی نیست که از این همه مسئول ظاهراً متخصص شهرداری بپرسد که اگر قصد روکش آسفالت بود، چرا برای سیمانکاری و رنگ آمیزی بلوکهای سیمانی هزینه شد؟

شخصاً چون حوصله دادگاه رفتن و برگشتن نداریم، این سؤال را از ساحت مقدس شهردار نمی پرسیم!

چرا این سوءتدبیر و حیف و میل اموال مردم، مورد توجه شورای شهر نیست؟! و آیا فرماندار و دیگر نهادهای نظارتی نباید در مقابل این حیف و میل و نظایر آن، واکنشی داشته باشند؟!

جناب فرماندار! نمی دانم می توان به بررسی شما امیدوار بود یا نه؛ و البته نمی دانم که پس از شما، شکایت به چه کسی باید برد؟!


نوشته شده در  جمعه 96/4/16ساعت  5:59 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]