سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محدوده مرزی اردکان و میبد همچنان حل‌نشده است؛ بگذریم از تبلیغات نماینده و شوراها که بارها ادعا کردند ما حل کردیم؛ و به تعبیر دیگر، گاوی را بارها دوشیدند و از ماستش کره گرفتند، اما این گاو همچنان نر است!

اسناد بسیاری معطل‌مانده و هرگونه تفکیک و جواز ساخت هم تعطیل است؛ مگر کسانی که بتوانند و بخواهند از شهرداری میبد اقدام کنند؛ که ظاهراً مشکلی ندارند.

شهرداری اردکان، کسانی که بخواهند در این محدوده مجوز تفکیک یا پروانه ساختمان از میبد بگیرند، تهدید می‌کند که هزینه را مجدداً باید پرداخت کنید؛ کار شمارا هم تعطیل می‌کنیم!

همین امروز، یکی زنگ زده و پرسیده بود که چه کارکنم؟ بنده عرض کردم از قمپز درکردن‌های شهرداری اردکان نترس!به آن‌ها بگو اگر هنر و قدرت دارند و برای ادعایشان درباره محدوده، مدرکی دارند، بسم‌الله!

و اگر هم چنین چیزی در آستین ندارند، بروند بنشینند کنار و خلق‌الله را تهدید نکنند!

جابجایی و حل اختلاف محدوده را با توجه به هنر مدیریت مسئولان محلی در این مدت طولانی، کاملاً بعید و دور از انتظار و چیزی شبیه معجزه می‌دانم؛ از دیگ فرمانداران بومی، آبی گرم نشد؛ جفاست که از فرماندار غیربومی چنین انتظاری داشته باشیم!

 حتی اگر به فرض محال، چنین اتفاقی بیفتد و مشکل حل شود، بعید می‌دانم هزینه‌های تفکیک و پروانه در شهر جدید، از صفر محاسبه شود؛ تا جایی که گشتم هیچ قانونی در این خصوص پیدا نکردم.

درواقع تحلیل بنده از تهدیدهای شهرداری اردکان نسبت به ارباب‌رجوع در محدوده محل اختلاف، آن است که از طریق فشار بر مردم، می‌خواهد سوء مدیریت و بی‌هنری مسئولان شهری را در رفع این مشکل مردم، مخفی کند!


نوشته شده در  پنج شنبه 96/3/18ساعت  1:46 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]