• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : معجزه انتخابات در تحمل مخالف!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + شهروند 
    سلام مجدد. به نظر ميرسد با توجه به شرايط کشور، فارغ از هر گونه دل نگراني، اشخاصي که دل در گرو انقلاب و اهداف اسلامي دارند؛ علي الخصوص اگر ملبس به لباس روحانيت نيز باشند؛ بايد تقيه و احيانا عافيت طلبي را کنار گذاشته و به روشنگري افکار عمومي بپردازند. شرايط کشور اسلامي ما به شدت آبستن بحران است. آيت اله ناصري، آيت اله قرهي، حسن زاده و ...هشدار جدي در مورد فتنه بزرگتر از 88 داده اند. مقدمات پذيرش سند آموزش يونسکو 2030که باعث آزاداي هم جنس گرايان در مدارس بچه هاي ما ميشود و شکايت آقاي روحاني از رقيب خود آقاي رييسي برسر جمله اي که حتي به شخص ايشان نسبت نداد و ادامه روند برنامه اقتصاد نئو کينزي بر اساس کتاب آقاي روحاني که اشک اساتيدي چون جوادي آملي را درآورده و جز ربا بر سر سفره هاي مسلمانان، دستاوردي دگر براي هيچ کس نداشته؛ هم چنين خنده معنا دار آقاي روحاني در برابر شعار ساختار شکن برخي مردم يزد در حظيره که ميگفتند يا حسين مير حسين و امثالهم ؛ بايد همه را به يک خيزش وادارد؛ بدون آنکه نگران برداشت مديران فضاي مجازي باشيم؛ علي الخصوص که تريبون هم در اختيار داشته باشيم. دين نسل ما و ظهور آقا در گرو اين روشنگري ها و کنار گذاشتن تقيه است
    + شهروند 
    سلام، بي اراده اش فهم نشد. خب اگر مايل به ماندن در يک گروه تلگرامي نيستيد؛ از آن خارج شويد! ممکن است در گروهي بخواهيد بمانيد؛ ولي اخراجتان کنند، ولي برعکش با عقل جور نيست. و البته با شما موافقم که تحمل آراي مخالف در اين ايام، برکتي است از جانب خداوند!! علي برکت الله.
    پاسخ

    سلام. منظور از بي اراده بودن، بي ارادگي در ورود است. خروج از هر کانالي در اين ايام هم معني خاص سياسي دارد. لذا مجبوريم صبر کنيم و در گروه بمانيم تا انتخابات تمام شود!